Gå til innhold

Jeg klarte førerprøven for klasse D!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer! Det var kjempeflott!:D

Takk, det synes jeg også :-D

*fornøyd*

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

21

• Mista nikket

2

• Reg@l

2

• hare1365380455

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk takk :-)

Jeg ønsker i hvert fall ikke å bli liggende i en grøft en plass - da kjører jeg heller litt sent...

Det vil nok passasjerene sette pris på også :-)

Skrevet

Hehe, takk :-)

Ang. utrygge veier - jeg er i hvert fall glad jeg ikke trenger å kjøre noe mer i _kveld_, det er jo totalt kaos på veiene. Møtte nettopp en semitrailer som lå i grøfta...

*sitter inne med varme tøfler og et kakestykke og ser på snøkaoset utenfor*

;-)

Ja litt av et vær som kom over oss sørlendinger plutselig. Godt å sitte trygt hjemme da :)

Kos deg!

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet og skuler bort på bøkene om Minibuss i avishaugen ....... GRATULERER!!

Nå har vi jo deg når alle dolerne skal på DOL-tur en gang - skal vi si om 20 år! :) da er vi sikkert trygge nok på hverandre til å reise.

Skrevet

Det vil nok passasjerene sette pris på også :-)

Det får jeg jo håpe :-)

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet og skuler bort på bøkene om Minibuss i avishaugen ....... GRATULERER!!

Nå har vi jo deg når alle dolerne skal på DOL-tur en gang - skal vi si om 20 år! :) da er vi sikkert trygge nok på hverandre til å reise.

Hehe, ja det høres bra ut - å kjøre DOL-bussen! Kan skje mye spennende på den turen, tenker jeg :-D

Annonse

Skrevet

Ja litt av et vær som kom over oss sørlendinger plutselig. Godt å sitte trygt hjemme da :)

Kos deg!

Ja, i dag har jeg jo ikke gjort noe annet enn å kjøre - men i morgen... Da skal jeg slappe av og kose meg inne da :-)

Gjest Shira12
Skrevet

GRATULERER!

Kanskje neste gang jeg tar buss er det Patsi som kjører? :o)

Eller kan vi leige deg til sjåfør? Vi har buss, men ingen sjåfør til sommerens festivaler. ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Dol-busstur var jo en kjempe ide da!

Hvor skal turen gå? Strømstad? ;-)

Skrevet

Gratulerer! :-) Og ja, å kjøre opp i dårlig vær kan noen ganger være en fordel også, for sensor blir nok litt mildere stemt til at man er litt mer forsiktig og hakket mer usikker enn man ville ha vært om det var strålende sol og sommer.

Skrevet

Gratulerer!

Og så et spørsmål - hvilken bussrute skal du begynne å kjøre på?

Med tanke på været, så er jeg ikke helt sikker på om jeg ønsker å sitte på med en helt fersking i dagene fremover....:-)

Hey - jeg glemte noe. Tar jo aldri bussen uansett....he-he.

ps: tipper du kjører både forsiktig og fornuftig jeg:-)

Annonse

Skrevet

GRATULERER!

Jeg tenkte på deg i går, og var spent på hvordan det ville gå.

"En bussjåfør, en bussjåfør -

det er ei jente med godt humør!" :o)

Skrevet

GRATULERER!

Kanskje neste gang jeg tar buss er det Patsi som kjører? :o)

Eller kan vi leige deg til sjåfør? Vi har buss, men ingen sjåfør til sommerens festivaler. ;-)

"GRATULERER!"

Takk :-)

"Kanskje neste gang jeg tar buss er det Patsi som kjører? :o)"

Det skal du ikke se bort ifra ;-)

"Eller kan vi leige deg til sjåfør? Vi har buss, men ingen sjåfør til sommerens festivaler. ;-)"

Det er bare å spørre ;-)

Skrevet

Grattis!!

Imponerende. :D

Takk takk, og takk :-)

(Men det første jeg gjorde i dag, var å sette meg fast i en brøytekant med bilen i en gudsforlatt heievei i bygdenorge... :-/)

Skrevet

Gratulerer! :-) Og ja, å kjøre opp i dårlig vær kan noen ganger være en fordel også, for sensor blir nok litt mildere stemt til at man er litt mer forsiktig og hakket mer usikker enn man ville ha vært om det var strålende sol og sommer.

Helt sant! Jeg så på det litt som en fordel også - at jeg kunne ta det litt roligere og tenke mer over alle ting jeg gjorde.

:-)

Skrevet

Gratulerer!

Og så et spørsmål - hvilken bussrute skal du begynne å kjøre på?

Med tanke på været, så er jeg ikke helt sikker på om jeg ønsker å sitte på med en helt fersking i dagene fremover....:-)

Hey - jeg glemte noe. Tar jo aldri bussen uansett....he-he.

ps: tipper du kjører både forsiktig og fornuftig jeg:-)

"Gratulerer!"

"Og så et spørsmål - hvilken bussrute skal du begynne å kjøre på?

Med tanke på været, så er jeg ikke helt sikker på om jeg ønsker å sitte på med en helt fersking i dagene fremover....:-)"

Blæh *rekke tunge* :-P

"Hey - jeg glemte noe. Tar jo aldri bussen uansett....he-he."

Det må du jo begynne med nå :-D

"ps: tipper du kjører både forsiktig og fornuftig jeg:-)"

Det skal jeg prøve på :-)

Skrevet

GRATULERER!

Jeg tenkte på deg i går, og var spent på hvordan det ville gå.

"En bussjåfør, en bussjåfør -

det er ei jente med godt humør!" :o)

"GRATULERER!"

"Jeg tenkte på deg i går, og var spent på hvordan det ville gå."

Koselig å høre :-)

"En bussjåfør, en bussjåfør - det er ei jente med godt humør!" :o)

*synge med*

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...