Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen tråd på dol satte tankene i sving.

Er dere helt helt ærlige når dere gjør opp listen for alle partnere dere har hatt? (f.eks her inne på dol da, ikke ovenfor nåværende partner) eller er det enkelte ex'er som har blitt fortrengt? Altså noen man kanskje i ungdommen rota seg borti som man ikke vil vedkjenne seg?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har hatt noen forbindelser som jewg rødmer ved tanken på..Men jeg tror jeg husker dem allikevel, jeg ville kanskje ikke presntert dem offentlig da..DET blir jo noe annet.

Jeg har oppplevd at en fyr jeg rota litt med når jeg var ung og dummere kom bort å prata masse om meg til meg og nåværende venner. Det var helvetes pinlig, jeg ville ikke vedkjenne meg duden i det hele tatt.

:-)

Skrevet

Jeg hadde en ungdomskjæreste på ungdomsskolen, men han regner jeg ikke med egentlig. Ikke fordi jeg ikke vil vedkjenne meg ham, men fordi det ikke skjedde noe som helst. :o)

Utover det har jeg lite å fare med ettersom jeg var i ett og samme forhold fra jeg var 16-35.

Skrevet

Med en tildels brokete fortid er ikke bare noen, men _endel_ ex'er fortrengt. Det kalles overlevelsesteknikk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forteller da sannheten. Hun nye dama gir vel f... i hva slags kvinnfolk jeg eventuelt rota meg borti for 10 år siden? Ikke ser jeg noen grunn til å fortelle henne detaljer om mine gamle kjærester og elskerinner heller.

Har vel vært bortpå enkelte det ikke hadde gjort noe å være foruten, men jeg angrer jo ikke på noe. Det å drite seg ut er en del av livet.

Skrevet

Visse ting bør forbli taushetsbelagt og aldri komme fram i lyset. Ikke noe godt i det.

Skrevet

Jeg sier som SDD at jeg ikke angrer noenting, men har vært bortpå noe det ikke hadde gjort noe å være foruten.

Jeg snakker ikke om de erobringene jeg hadde for 10 år siden i tide og utide, men jeg har ikke fortrengt noe så vidt jeg vet.

Gjest anonym på det
Skrevet

Jeg har ikke sagt hvem eller hvor mange. Han vet noen få ting.

Skrevet

Innimellom grandiosabitene sitter jeg nå og tenker tilbake på mine kjærester opp gjennom tidene. Mange gode minner:-)

Har litt sansen for "å drite seg ut er en del av livet". Den passer på enkelte av ex'ene ja.

Gjest flaue anna
Skrevet

Tenkte litt i samme baner selv her om dagen. Er en fyr som man rota med, hadde sex en gang, men i dag veldig gode venner, en ex?

Det vil jeg da ikke vedkjenne meg med.

Gjest mandasin
Skrevet

Selvsagt er man ærlig om sånt ovenfor partner, man bygger da ikke et forhold på løgn og uærlighet.

Her inne spiller det liten rolle hva man gjør, det her er ikke det virkelige liv uansett, men jeg er da ikke flau over noe jeg har gjort.

Gjest Elextra
Skrevet

Skjønner ikke helt spørsmålet, jeg legger ikke ut på DOL om alle ex'ene mine, ergo er jeg ikke uærlig om saken.

Et annet spørsmål er om jeg vedkjenner meg alle ex'ene selv, og jeg tror svaret på spørsmålet er ja, selv om jeg nok godt kunne vært enkelte erfaringer foruten.

Skrevet

Helt ærlig overfor meg selv? Ja, med vedkjenne meg alt vet jeg ikke om jeg gjør, jeg gremmes jo litt hvis jeg virkelig oppsummerer alle og plutselig kommer på episoder fra da jeg var 19-20.

Disse pinlige x'ene og y'ene vil jeg nok ikke fortelle om til noen, hvorfor skulle jeg det? Ingen har spurt meg om det heller. Nåværende mann er heldigvis ikke nysgjerrig på slikt. kankje til venninner hvis vi i er i det fortrolige og selvironiske hjørnet og har noen morsomme historier. Det er heldigvis veldig mange år siden.

Skrevet

Ja, jeg er ærlig. Men hva er en ex? Man kan ikke si at alle man bare har rotet med er en ex. Ergo har jeg bare en ex, mens jeg har rotet med noen flere en det....

Forøvrig er det fortid. Og ikke så veldig interessant.

Skrevet

Jeg har vært helt ærlig på det, i alle fall. Jeg har vært sammen tre stykker. Fire, om jeg regner med et uskyldig forhold i femte klasse, som bare varte i tre dager. Jeg turte ikke se på fyren en gang, langt mindre gi ham en klem :-D Han ble senere en av mine beste venner, og har heldigvis kommet ut av skapet ;)

Gjest forskjell på kjærester og elskere
Skrevet

Jeg sluttet å telle sexpartnere da jeg begynte å nærme meg tallet 20 i begynnelsen av 20-åra. Til da hadde jeg faktisk skikkelig orden på elskerne mine i dagboka mi *flau*, men så fant jeg ut at det var for dumt.

Så nå vet jeg faktisk ikke det faktiske tallet, men tipper det ligger på sånn rundt 50...

Men jeg har allikevel kun hatt 5 offisielle kjærester, hvorav tre av dem har vart mer enn 5 år, og den første i 5 uker. Jeg har vært ærlig på at jeg har hatt noen elskere utover kjærestene mine, men har ikke følt for å nevne noe eksakt tall. Har heldigvis ikke hatt kjærester som synes det er viktig heller. De har alltid ment at mine erfaringer har gjort meg til den jeg er i dag.

Så klart er det en del av mine sexpartnere jeg godt kunne klart meg foruten. Enten fordi det ikke var noen stor opplevelse i øyeblikket, eller fordi det hele utviklet seg til noe dumt. Men det er også en del av elskerne mine som har vært verdifulle erfaringer, gitt meg både masse god sex og andre livserfaringer som jeg har hatt nytte av. De aller færreste har vært ONSer, de fleste forhold som kunne ha blitt noe mer, men som ikke ble det. Vil ikke kalle dem ordentlige exer, selv om jeg nok var forelsket i noen av dem og de i meg også.

Det viktigste er kanskje å være ærlig om de som har hatt direkte påvirkning på hvordan man har utviklet seg. Selv spør jeg heller aldri om å få full rapport, men det kan jo være greit å vite sånn noenlunde hva de har vært igjennom i livet.

Skrevet

Jeg pleier å være helt ærlig når det gjelder exene. Men jeg kan ikke si at jeg husker absolutt alle jeg har rota med. Men jeg husker alle jeg har hatt sex med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...