Gå til innhold

Bursdagsfeiring på Peppes

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis jeg bestiller 5 store pizzaer til 15 ungdommer, er det litt gnient da?

Det blir 1/3 til hver.

De er 14 og 15 år.

Litt lite kanskje?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg holdt på å si, er det gutter eller jenter? gutter spiser vel mer en jentene tror jeg.

Skrevet

Et vesentlig spørsmål: Er det noen gutter blant dem?

En gutt i den alderen klarer fint en pizza alene.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

jeg holdt på å si, er det gutter eller jenter? gutter spiser vel mer en jentene tror jeg.

Ja, det er 3 gutter og resten jenter.

Kan risikere at noen gafler i seg mye, mens andre får lite.

Tenkte jeg ikke på. Må nok bestille mer.

Skrevet

to sjeler samme tanke ",)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

En stor pizza alene? WOW!

Må nok bestille mer ja!

Men en alene får de ikke;)

Annonse

Skrevet

Ja, det er 3 gutter og resten jenter.

Kan risikere at noen gafler i seg mye, mens andre får lite.

Tenkte jeg ikke på. Må nok bestille mer.

Du skal hente pizza? Kunne vært greit med buffe for de på restauranten kanskje..... Ja, jeg tror jeg hadde bestilt et par til, blir det for mye kan den jo fryses

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du skal hente pizza? Kunne vært greit med buffe for de på restauranten kanskje..... Ja, jeg tror jeg hadde bestilt et par til, blir det for mye kan den jo fryses

De skal være på Peppe`s (heldigvis)

Ja, to til er vel nok?

Skrevet

Ja, to til er vel nok?

Hvis de skal være der så kan de vel kanskje bestille en eller to til hvis behov kanskje....? Min sønn feiret med pizza. Da var de 6stk gutter, og tre store pizza... De hadde storkost seg :)

Skrevet

Ja, to til er vel nok?

Kan du ikke spørre på peppes om de kan ordne litt etterhvert da?

å så stoppe når det er nok.

Du kan også ringe dem å spørre hvor mange pizzaer de tror du må beregne.

Skrevet

Ville nok gått for 8 pizzaer - med mindre flertallet av ungdommene er jenter (og kjent for å være småspiste...).

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kan du ikke spørre på peppes om de kan ordne litt etterhvert da?

å så stoppe når det er nok.

Du kan også ringe dem å spørre hvor mange pizzaer de tror du må beregne.

Jeg hadde tenkt å betale først og så stikke av gårde;)

Men jeg tror jeg bare får holde meg i nærheten, med visakortet klart he he.

Men da går jeg glipp av Idol:(

*kremt* Det er vel noe som ikke er helt som det skal være kanskje når mora er mer avhenig av idol enn dattera:)

Skrevet

Jeg var på buffè på peppes sammen med noen andre studenter en gang. Jeg mener vi betalte ca 80 kr pr.pers, og da fikk vi spise så mye pizza og salat vi ville. Det som var veldig greit, var at de lagde flere forskjellige pizza som de satte frem. Dermed fant alle noe de likte :)

Det kunne jo kanskje ha vært noe hvis de skal være der. Men jeg lurer på at dette kanskje bare er et lunchtilbud som varer frem til 16:00-tiden?! Men det hadde kanskje gått ann å gjøre en lørdag f.eks? Spørs jo når bursdagen skal være:)

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ville nok gått for 8 pizzaer - med mindre flertallet av ungdommene er jenter (og kjent for å være småspiste...).

Har bestemt meg for holde meg i nærheten nå, så betaler jeg det det måtte koste når de er ferdig.

Setter meg på en annen kafe med med avisa jeg.

Men jeg går glipp av idol da:(

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var på buffè på peppes sammen med noen andre studenter en gang. Jeg mener vi betalte ca 80 kr pr.pers, og da fikk vi spise så mye pizza og salat vi ville. Det som var veldig greit, var at de lagde flere forskjellige pizza som de satte frem. Dermed fant alle noe de likte :)

Det kunne jo kanskje ha vært noe hvis de skal være der. Men jeg lurer på at dette kanskje bare er et lunchtilbud som varer frem til 16:00-tiden?! Men det hadde kanskje gått ann å gjøre en lørdag f.eks? Spørs jo når bursdagen skal være:)

Den skal være i morgen. Lørdag skal vi på isshow på Oslo Spektrum, så da kan vi ikke.

Skrevet

Har bestemt meg for holde meg i nærheten nå, så betaler jeg det det måtte koste når de er ferdig.

Setter meg på en annen kafe med med avisa jeg.

Men jeg går glipp av idol da:(

Er det noe tap da?

Å gå glipp av Idol altså?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er det noe tap da?

Å gå glipp av Idol altså?

Jeg kan greie meg uten Milde og co, men ellers er det morro ja,)

Skrevet

Jeg kan greie meg uten Milde og co, men ellers er det morro ja,)

Hver sin smak *s*

Her blir det nok Dyrlegen i kveld (All Creatures Great and Small) - om du husker denne serien fra sent syttitall fra NRK (og tidlig nittitall på TVNorge).

Livet som dyrlege i Yorkshire på 30- og 40-tallet. Skikkelig morsomt faktisk *s*

Skrevet

Hver sin smak *s*

Her blir det nok Dyrlegen i kveld (All Creatures Great and Small) - om du husker denne serien fra sent syttitall fra NRK (og tidlig nittitall på TVNorge).

Livet som dyrlege i Yorkshire på 30- og 40-tallet. Skikkelig morsomt faktisk *s*

Når kommer det og på hvilken kanal?

*gleder seg til gjensyn med dyrlegen*

Skrevet

Når kommer det og på hvilken kanal?

*gleder seg til gjensyn med dyrlegen*

Har kjøpt de to første sesongene på DVD jeg ;-)

Søk dem opp på www.play.com

4 bokser til 8 pund hver inkludert frakt - regningen kom på totalt 397,- ferdig levert i postkassa. Tror de har tilbudet ennå.

Om det frister å bestille: Bestill hver av boksene i separat bestilling; for å unngå tollbehandling *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...