Gå til innhold

Fremmed vil ha meg på fest

Anbefalte innlegg

Gjest smånervøs aleneboer
Skrevet

Naboen til søsteren min som bor i en annen by, og som jeg aldri har møtt er kommet til bygda her jeg bor. Nå bombaderer han meg med meldinger om at jeg må komme på fest til han og kameraten som bor her. Jeg har aldri møtt personen før og ringte søsteren min for å høre hvem dette er. Joda "En snål fyr, pillemisbruker og tidligere hardkriminell narkoman".

Hva gjør jeg nå? Om han skulle dukke opp i natt, vil det ta iallefall en time før politiet kan være her.

Han har ringt noen ganger uten at jeg har svart, jeg svarte til slutt "Nei takk" til festinnbydelsen, men han fortsatte å sende masemeldinger.

Fan, begynner å bli redd for at han skal dukke opp her. Bor alene og øde....

Fortsetter under...

Skrevet

Hvorfor i all verden har søsteren din gitt ditt nr til han?

Skrevet

Hvorfor i all verden har søsteren din gitt ditt nr til han?

Hmmm...mulig jeg er halvblind, men jeg ser ikke noe i teksten om at søsteren hennes har gitt ham nummeret hennes...? Uansett - vet man navnet til en person, og hvor de bor, så er det jo en smal sak å finne tlf.nr.

".............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skal i hvert fall grisebanke søstra di for å ha gitt ham nummeret ditt.

Gjest klar melding
Skrevet

Send han en melding da vel og fortell du har kjæresten på besøk.

Skrevet

Hmmm...mulig jeg er halvblind, men jeg ser ikke noe i teksten om at søsteren hennes har gitt ham nummeret hennes...? Uansett - vet man navnet til en person, og hvor de bor, så er det jo en smal sak å finne tlf.nr.

Jeg gidder ikke lese hele innlegget igjen men jeg antok det siden det var naboen til søsteren.

Annonse

Skrevet

Nei, hun har ikke gitt han nummeret mitt. Snakket med mannen til søsteren min. Naboen hadde spurt han om ikke jeg bodde inne "Der jeg bor". Han trodde at kanskje naboen kjente meg og hadde derfor svart ja.

Jeg sa til svogeren min at visst han begynner å snakke om meg igjen så har jeg type.

Men er det egentlig ikke bedre å ikke svare på meldinger i det hele tatt, enn å begynne å diskutere på sms...?

Tenker visst jeg skriver at jeg har type, så svarer han at han har dame og at han vil bare ivitere meg på fest...og så har vi det i gang. ..

Skrevet

Nei, hun har ikke gitt han nummeret mitt. Snakket med mannen til søsteren min. Naboen hadde spurt han om ikke jeg bodde inne "Der jeg bor". Han trodde at kanskje naboen kjente meg og hadde derfor svart ja.

Jeg sa til svogeren min at visst han begynner å snakke om meg igjen så har jeg type.

Men er det egentlig ikke bedre å ikke svare på meldinger i det hele tatt, enn å begynne å diskutere på sms...?

Tenker visst jeg skriver at jeg har type, så svarer han at han har dame og at han vil bare ivitere meg på fest...og så har vi det i gang. ..

Hva om du lesser på med at typen din er veeeldig sjalu, og ville blitt skikkelig sur hvis du dro på fest med en annen?

Skrevet

Hvis du svarer med en melding som for alle med litt gangsyn tydelig er et avslag, så trenger du selvfølgelig ikke svare hvis vedkommende er idiot nok til å fortsette å mase.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du slutter å svare gir han seg.

Hvis han ikke gir seg får du bare bli morsk og be han til helvete slutte å mase.

Skrevet

Hvis du svarer med en melding som for alle med litt gangsyn tydelig er et avslag, så trenger du selvfølgelig ikke svare hvis vedkommende er idiot nok til å fortsette å mase.

svarte "Nei takk!!!". Synest det var tydelig nok jeg da, men det gjorde tydligvis ikke han...men, men hanmå nå bli lei

Skrevet

svarte "Nei takk!!!". Synest det var tydelig nok jeg da, men det gjorde tydligvis ikke han...men, men hanmå nå bli lei

"Nei takk" med tre utropstegn er definitivt å regne som et uomtvistelig avslag :-)

"..............................................."

Skrevet

Hvis han ikke gir seg så graver du frem en _storvokst_ kompis ett eller annet steds fra og får ham til å be fyren kutte ut (ikke denge ham, bare be ham om å kutte ut). Det bør skremme vannet av de fleste.

Annonse

Skrevet

Hvis han ikke gir seg så graver du frem en _storvokst_ kompis ett eller annet steds fra og får ham til å be fyren kutte ut (ikke denge ham, bare be ham om å kutte ut). Det bør skremme vannet av de fleste.

Det er byens største kriminelle drittsekk vi snakker om her da, men han har visst skjerpet seg de siste årene og lever nå et stille liv. Jeg har hørt om denne personen før, selv om jeg aldri har sett han... Kanskje ikke en slik person du bør provosere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...