Gå til innhold

hvordan kan man vite om man er premenstruell når man blør hele tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Cerazette
Skrevet

Går på Cerazette som mange småblødninger. Har akkurat blødd en uke, men vet ikke om det bare er en "vanlig blødning"¨

Men nå merker jeg tegn på PMS. er vanligvis plaget med PMS. Blir fryktelig irritabel, kjefter hvis heisen ikke kommer. Alt er dritt, alle misliker meg og prater om meg hele tiden. Egentlig typiske PMS symptomer

Men kan man klart skille mellom hva som er menssblødninger og hva som er "ordentlig" Mensen når man går på denne pillen?

det kunne stemme tidsmessig at jeg skulle ha PMS nå, men vet ikke om det er det eller at jeg er utfor pga noe annet

Hva tror dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror at dette gidder jeg ikke mer, så nå gir jeg opp hele Cerazette tøvet.

Umulig å forutse noe som helst, jo!

Gjest Cerazette
Skrevet

Jeg tror at dette gidder jeg ikke mer, så nå gir jeg opp hele Cerazette tøvet.

Umulig å forutse noe som helst, jo!

hvor lenge har du gått på Cerazette?

Skrevet

hvor lenge har du gått på Cerazette?

Ett år. Legen min sier at det kan ta noen måneder før det går seg til, men at det ikke blir noen endring etter så lang tid.

Skrevet

Jeg brukte Cerazette i fire måneder. Hadde småblødninger i hytt og i pine i tre måneder, og den siste måneden hadde jeg mensen en gang, og det var i hele juleferien, i åtte dager :-(

Har nå gått over på Marvelon. Har ikke hatt mensen ennå, men har ikke hatt noen småblødninger denne måneden :-)

Det ble oppdaget en stor cyste i den ene eggstokken min helt tilfeldig, og legen tror det har sammenheng med Cerazette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...