Gjest Cerazette Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Går på Cerazette som mange småblødninger. Har akkurat blødd en uke, men vet ikke om det bare er en "vanlig blødning"¨ Men nå merker jeg tegn på PMS. er vanligvis plaget med PMS. Blir fryktelig irritabel, kjefter hvis heisen ikke kommer. Alt er dritt, alle misliker meg og prater om meg hele tiden. Egentlig typiske PMS symptomer Men kan man klart skille mellom hva som er menssblødninger og hva som er "ordentlig" Mensen når man går på denne pillen? det kunne stemme tidsmessig at jeg skulle ha PMS nå, men vet ikke om det er det eller at jeg er utfor pga noe annet Hva tror dere? 0 Siter
Atene Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg tror at dette gidder jeg ikke mer, så nå gir jeg opp hele Cerazette tøvet. Umulig å forutse noe som helst, jo! 0 Siter
Gjest Cerazette Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg tror at dette gidder jeg ikke mer, så nå gir jeg opp hele Cerazette tøvet. Umulig å forutse noe som helst, jo! hvor lenge har du gått på Cerazette? 0 Siter
Atene Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 hvor lenge har du gått på Cerazette? Ett år. Legen min sier at det kan ta noen måneder før det går seg til, men at det ikke blir noen endring etter så lang tid. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg brukte Cerazette i fire måneder. Hadde småblødninger i hytt og i pine i tre måneder, og den siste måneden hadde jeg mensen en gang, og det var i hele juleferien, i åtte dager :-( Har nå gått over på Marvelon. Har ikke hatt mensen ennå, men har ikke hatt noen småblødninger denne måneden :-) Det ble oppdaget en stor cyste i den ene eggstokken min helt tilfeldig, og legen tror det har sammenheng med Cerazette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.