citygirl Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Det er her møkka sitter. http://www.aftenposten.no/viten/article1201255.ece Skal vi klå på toalettsetet istedet for tastaturet? Ser for meg ganske mange løper og vasker henda nå ja. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Det er en forskjell: Møkka på tastaturet mitt er _mi_ møkk. Den som er på offentlige toaletter, på hendene til svinene som ikke vasker seg etter dobesøk etc., er ikke mi møkk. Forøvrig finnes det glimrende renseskum man kan spraye på tastaturet, som fjerner mye av godsakene. "..........................................." 0 Siter
citygirl Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Det er en forskjell: Møkka på tastaturet mitt er _mi_ møkk. Den som er på offentlige toaletter, på hendene til svinene som ikke vasker seg etter dobesøk etc., er ikke mi møkk. Forøvrig finnes det glimrende renseskum man kan spraye på tastaturet, som fjerner mye av godsakene. "..........................................." Men ærghhh yuk jeg tenker på det på jobben... Som alle bruker... Det blir aldri rensa... Kanskje jeg gjør det i morgen:-) 0 Siter
Gjest frustrert Dolerinnne Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Stakkars for dem med smitteangst, og overedreven angst for bakterier håper ikke de leser tråden. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Men ærghhh yuk jeg tenker på det på jobben... Som alle bruker... Det blir aldri rensa... Kanskje jeg gjør det i morgen:-) Ok, det er litt ekkelt hvis man absolutt skal tenke på det :-) "............................................." 0 Siter
fresja Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Men ærghhh yuk jeg tenker på det på jobben... Som alle bruker... Det blir aldri rensa... Kanskje jeg gjør det i morgen:-) Heldigvis har vi hvert vår tastatur på jobb. Jeg har ved et par tilfeller i forbindelse med opplæring vært nødt til å bruke tastatur der andres møkk lå i tjukke lag på tastaturet... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jo, men jeg bekymrer meg da ikke for bakteriene som skulle vært på toalettsetet. Der forutsetter jeg at det er rent når jeg skal sette min bare bak der. Det er jo bakteriene som kan bli med når vi tørker oss bak som må vaskes bort etter toalettbesøk. De bakteriene kan jo forårsake sykdommer om man lager mat etterpå. Bakteriene på tastaturet er vel ikke avføringsbakterier, men vanlige overflatebakterier? 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det er en forskjell: Møkka på tastaturet mitt er _mi_ møkk. Den som er på offentlige toaletter, på hendene til svinene som ikke vasker seg etter dobesøk etc., er ikke mi møkk. Forøvrig finnes det glimrende renseskum man kan spraye på tastaturet, som fjerner mye av godsakene. "..........................................." Nemlig, det er forskjell på _min_ møkk og "offentlig "møkk". Dessuten vasker jeg bestandig hendene etter å ha vært på do, så tror ikke det er mye tarmbakterier på tastaturet mitt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.