Gå til innhold

Du må rette deg opp i ryggen flisa!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

....kom det en kvinnelig kollega bort til meg og sa i dag - mens jeg snakket med en annen - og hun fortsatte; "ja, vi stod noen stykker her borte og snakket om det, serru!"

Jeg ble litt rar av det hun sa - og svarte bare; "hallo - om dere står der borte og diskuterer meg - så vennligst ikke fortell meg det!"

Hun ble litt sur...

men var ikke det en snål ting å gjøre da? eller var det velment?

*ler*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det var en merkelig ting å si.

Det var ikke hun som hadde grunn til å bli sur, hvis hun da ikke la en annen betydning enn det rent fysiske i det.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

?? Jøss. For en ting å si. Og så si at de stod flere og diskuterte det.

Skrevet

Det var en merkelig ting å si.

Det var ikke hun som hadde grunn til å bli sur, hvis hun da ikke la en annen betydning enn det rent fysiske i det.

Neida - det var det fysiske - hun ble sikkert sur fordi hun og jeg har hatt noen "dype" samtaler i det siste om avdelingskulturer - baksnakking etc. - ting hun vet at jeg hater - og som jeg derfor har tatt opp med henne. Og det med å ta også de kjedelige arbeidsoppgavene

alvorlig - hun sier hun har "vokst" på de samtalene våre - - - mulig det er derfor hun tror hun kan være åpen om alt overfor meg? hehe

Men det er klart - jeg rettet meg opp no' veldig etterpå - nesten så puppa stanga i veggen! :)

Folk er rare -og jeg slutter aldri å forundre meg over hva de kan få seg til å si, enda jeg er kjapt ute med kommentarer selv :-)

Skrevet

?? Jøss. For en ting å si. Og så si at de stod flere og diskuterte det.

Ja . men hun vet at jeg ikke liker baksnakking -så det var kanskje derfor - - men baksnakking er da lov....tror ikke hun har fattet pointet helt.

Jeg er alltid raskt ute med å si til folk som klager over noe på jobben - at de heller skal ta det opp med vedkommende - så vedkommende får en sjanse til å forklare seg - eller rette på ting, jeg tolerer ikke at folk kaller hverandre ting og så bare rævslikker den omtalte når den er tilstede.''

Men det gjelder ikke kropper, frisyrer, ektefeller eller klær da - hehe

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Neida - det var det fysiske - hun ble sikkert sur fordi hun og jeg har hatt noen "dype" samtaler i det siste om avdelingskulturer - baksnakking etc. - ting hun vet at jeg hater - og som jeg derfor har tatt opp med henne. Og det med å ta også de kjedelige arbeidsoppgavene

alvorlig - hun sier hun har "vokst" på de samtalene våre - - - mulig det er derfor hun tror hun kan være åpen om alt overfor meg? hehe

Men det er klart - jeg rettet meg opp no' veldig etterpå - nesten så puppa stanga i veggen! :)

Folk er rare -og jeg slutter aldri å forundre meg over hva de kan få seg til å si, enda jeg er kjapt ute med kommentarer selv :-)

"Men det er klart - jeg rettet meg opp no' veldig etterpå - nesten så puppa stanga i veggen! :)"

*LOL*

Nå synes jeg nesten jeg så for meg hele seansen;)

Flisa som tro kopi av Gro Harlem Brundtland.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ja . men hun vet at jeg ikke liker baksnakking -så det var kanskje derfor - - men baksnakking er da lov....tror ikke hun har fattet pointet helt.

Jeg er alltid raskt ute med å si til folk som klager over noe på jobben - at de heller skal ta det opp med vedkommende - så vedkommende får en sjanse til å forklare seg - eller rette på ting, jeg tolerer ikke at folk kaller hverandre ting og så bare rævslikker den omtalte når den er tilstede.''

Men det gjelder ikke kropper, frisyrer, ektefeller eller klær da - hehe

ok, der er en mulig forklaring.

Skrevet

"Men det er klart - jeg rettet meg opp no' veldig etterpå - nesten så puppa stanga i veggen! :)"

*LOL*

Nå synes jeg nesten jeg så for meg hele seansen;)

Flisa som tro kopi av Gro Harlem Brundtland.

Hihi, ja - omtrent sånn! :)

Skrevet

Det der er akkurat som med dårlig ånde. Du merker det ikke selv. Nå er det bare å sprade rundt med ei bok på hodet, ellers blir du sånn som bestemora mi.

Ja,ja, ikke helt, hun er jo dau, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Skrevet

Det der er akkurat som med dårlig ånde. Du merker det ikke selv. Nå er det bare å sprade rundt med ei bok på hodet, ellers blir du sånn som bestemora mi.

Ja,ja, ikke helt, hun er jo dau, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Jada -- jeg kommer til å dra nytte av at hun sa det - -men jeg ble nok litt paff - mulig hun tar igjen for de gangene jeg forteller henne "sannheten" i kraft av at jeg er eldre og vet best . MUHAHAHAHAAAAAA :)

Skrevet

Hmm...To fluer i et smekk, du får rett rygg, og mannfolka får mer pupper å glo på ;)

Skrevet

Hmm...To fluer i et smekk, du får rett rygg, og mannfolka får mer pupper å glo på ;)

Ja . og når jeg fryser kommer det til å bli jubel i gangen! hehe

Skrevet

Dette er typisk kvinnfolk-prat. De står og snakker slik om andre og i tillegg skal de si det til vedkommende.

Skrevet

Kanskje du er som meg? Jeg har blitt helt krokbøyd i ryggen i vinter av å nistirre på issvullene ute for ikke å brekke armer, bein og det som verre er - og så 'glemmer' jeg å rette meg opp inne. Ser fram til bare fortau og spenstig holdning!

Skrevet

Hun la til at de var flere som hadde snakket om det for at hun ikke skulle måtte ta støyten alene om du fant på å mene at hun var frekk.

Det var sikkert godt ment, på sin egen merksnodige måte. Men det er jo lov å være taktfull om man på død og liv skal fortelle folk hva de må og ikke må gjøre.

Stakkars damen, hun får sikkert ikke sove på noen netter.

:D

Ørkenvandreren
Skrevet

Litt merkelig forsåvidt.

Men jeg ville tatt det som et velment råd.

Men så er jeg mann, og dermed pr definisjon enkelt skrudd sammen, så jeg gidder ikke å lure på hva folk _egentlig_ mener, osv... :-)

Skrevet

Litt merkelig forsåvidt.

Men jeg ville tatt det som et velment råd.

Men så er jeg mann, og dermed pr definisjon enkelt skrudd sammen, så jeg gidder ikke å lure på hva folk _egentlig_ mener, osv... :-)

Jeg skal bli mann i mitt neste liv - seriøst, ass!

;-)

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig ille berørt - hun kunne i det minste sagt det på tomannshånd da!

Gjest Flystripa
Skrevet

Jobber du på kontoret til hu derre Felicity Huffman (husker ikke rollenavnet) i Frustrerte fruer?

De var jo skikkelig i siget med kommentarer i tirsdagens episode... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...