Ørkenvandreren Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg skal bli mann i mitt neste liv - seriøst, ass! ;-) Ja, jeg kan love deg en mye enklere og mer bekymringsløs tilværelse! :-D 0 Siter
Babette Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jo, det var en snål ting. Men sa hun virkelig flisa? 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Er tittelen din kronprinsesse? ;o) Ja, du så jo bildet av meg! hehe - KroMprinsessa er meg. 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Jobber du på kontoret til hu derre Felicity Huffman (husker ikke rollenavnet) i Frustrerte fruer? De var jo skikkelig i siget med kommentarer i tirsdagens episode... Ser ikke på det der jeg - prøvde en gang - men det var ikke noe gøy - bare overdrevet og litt - -eh...plastic? 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Jo, det var en snål ting. Men sa hun virkelig flisa? Hehe - nei hun sa tjukkebollefeita! *navnet mitt da serru -hehe* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ser ikke på det der jeg - prøvde en gang - men det var ikke noe gøy - bare overdrevet og litt - -eh...plastic? Jeg synes du går glipp av litt god underholdning, men hver sin smak 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Jeg synes du går glipp av litt god underholdning, men hver sin smak Jeg ser i grunn på så mye annet sjit - så jeg er fordervet likevel! hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.