org Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Vi har to datamaskiner, ikke koblet sammen. Mannen min har kjøpt Norton antivirus på sin maskin. Må jeg kjøpe samme greia for å ha på min maskin da, eller hvordan kan dette gjøres, billigst og enklest mulig? Nå kjører jeg demoversjon av Norman, som egentlig fungerer greit. Berga visst maskina mi i dag, siden det gikk som i sirup overalt. Reinstallerte Norman, som tok det tvert! Gode råd mottas med takk! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gode, gratis antivirusløsninger finnes. Har brukt avast i noen år nå, og er fornøyd med det. www.avast.com Let frem til "Free home edition" 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Gode, gratis antivirusløsninger finnes. Har brukt avast i noen år nå, og er fornøyd med det. www.avast.com Let frem til "Free home edition" Takk! Skal prøve å installere det... Er en dust til sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.