Gå til innhold

når tar kjærlighetssorgen slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest sjokofeita
Skrevet

uff og huff...

Har doolet i et par år nå, men har vært anonym... Nå føler jeg det er på tide å komme ut av skepet....

Jeg har så utrolig kjærlighetssorg!!!

Ble slutt med typen for 1mnd siden... Ikke fordi vi ikke er foresket mer, men fordi han hverken er norsk eller er bosatt her... Det blir liksom så håpløst å pleie et forhold når man får sett hverandre 1gang i halvåret...

KJIIIPT!!!!!

Råd? unntatt sjokolade... Merker effekten av det allerede...

Fortsetter under...

Skrevet

Tillat deg å sørge, men ikke dyrk sorgen.

For min del tok ikke kjærlighetssorgen slutt før jeg traff en ny.

Gjest Shira12
Skrevet

Du får rase, gråte, hyle... Få ut følelsene. Noe annet råd har jeg ikke og gi.

Har ikke kjærlighetssorg selv, men følger ei venninne nå som har det, så jeg føler med deg!

Gjest Lisan12
Skrevet

Jeg har vært i avstandsforhold tidligere, så vi så hverandre gjennomsnittlig 1 gang i måneden. Avstanden var grunnen til at det ble slutt mellom oss, for jeg ville ikke flytte til hans land og han ikke til mitt. Så i utgangspunktet var vi jo like glad i hverandre selv om vi valgte å bryte opp.

Men jeg følte at siden avstanden var så stor, så ble heller ikke nedturen så stor heller kontra tidligere brudd.

I et tidligere brudd satt jeg og deppet i et år etterpå. Denne gangen var jeg flink til å komme meg ut, finne på morsomme ting med venner etc., og da gikk det overraskende fort over.

Nå derimot har jeg truffet mannen i mitt liv, er snart gift og håper inderlig jeg slipper å ha kjærlighetssorg igjen, for det er vel lite som er verre enn det.

Lykke til !

skorpionfisken
Skrevet

Du må bare sørge for å få rast fra deg. Ikke steng følelsene inne.

Men når du nå først bestemmer deg for å dole fast med et nick.

Du kunne ikke valgt ett annet?

Jeg ser deg for meg, smellfeit med sjokolade rund munnen, med en i hånden, og en kopp kakao i den andre hånden? Jeg vil gjerne ha et litt annet bilde av deg takk :-)

Gjest sjokofeita
Skrevet

Du må bare sørge for å få rast fra deg. Ikke steng følelsene inne.

Men når du nå først bestemmer deg for å dole fast med et nick.

Du kunne ikke valgt ett annet?

Jeg ser deg for meg, smellfeit med sjokolade rund munnen, med en i hånden, og en kopp kakao i den andre hånden? Jeg vil gjerne ha et litt annet bilde av deg takk :-)

Hehe... Jeg er 173 og veier ca.53 kg....

Fikk du et nytt bilde i hodet nå?

Annonse

skorpionfisken
Skrevet

Hehe... Jeg er 173 og veier ca.53 kg....

Fikk du et nytt bilde i hodet nå?

Nei...

Du MÅ endre det nicket.

Hva med sjokolett?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei...

Du MÅ endre det nicket.

Hva med sjokolett?

Sjokolett var et veldig søtt nick :-)

Støtter deg i at hun bør skifte til det!

Gjest sjokofeita
Skrevet

Nei...

Du MÅ endre det nicket.

Hva med sjokolett?

Haha... Nei nei..... Det er et kallenavn jeg har hatt i mange år nå... Blir faktisk kalt det av venner... Jeg spiser vel ca. 1kg sjokolade i uken eller noe...

Kanskje, hvis du har noe bedre forslag...

Gjest sjokolett
Skrevet

Sjokolett var et veldig søtt nick :-)

Støtter deg i at hun bør skifte til det!

hehe.. bedre?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

hehe.. bedre?

Mye bedre :D

Velkommen som fast nickbruker på dol :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...