Gjest Noen som kan hjelpe meg med det? Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hei folkens:) Jeg skal selge bilen min, men jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i papirer som jeg skal gi til kjøperen. Altså kontrakt mellom kjøper og selger. Er det mulig å bestille det online via biltilsynet eller andre firmaer? Takk til den som tar seg tid til å svare! 0 Siter
TrineE Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Du kan skrive ut kontrakt fra NAF sine sider. http://www.naf.no/eway/default.aspx?pid=269&trg=MainPage_4353&MainPage_4353=4362:0:4,1004:1:0:0:::0:0&cid=nav 0 Siter
petter smart Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Dersom det er en gammel bil kan NAFs kontrakt være lite heldig. Det vil da være bedre å skrive kontrakten selv. Du skriver bare at NN kjøper bilen "Reg.nr" som den er. Dersom du fyller ut alt i NAF kontrakten kan kjøper komme tilbake å klage dersom noe ikke stemmer med det du har krysset av for. Husk kontrakt i 2 eksemplarer (en til hver) samt å fylle ut på vognkortet, og at det er du som bør levere inn dette til biltilsynet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.