Gå til innhold

På en skala fra 1 til 10 hvor lykkelige er dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Karamell
Skrevet

Det blir snakket så mye om lykke nå for tiden, så jeg tenkte jeg skulle høre hvordan det var med dere dolere

jeg vil plassere meg på 5 tallet.er deprimert, har ingen kjæreste, klarer ikke å lese til eksamen. Synes livet er hardt, men har fremdeles håp om at det vil gå bedre i fremtiden.

Hvilket tall vil dere sette dere på?

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• Bassisten

2

• tonie

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

" jeg vil plassere meg på 5 tallet.er deprimert, har ingen kjæreste, klarer ikke å lese til eksamen. Synes livet er hardt"

Oi, hvordan ser da karakterene 4, 3, 2 og 1 ut? Hvor ille kan man ha det for å sette karakteren 1?

Ville vel satt meg på 8. Har et par småproblemer, men bagateller i den store sammenheng.

Skrevet

" jeg vil plassere meg på 5 tallet.er deprimert, har ingen kjæreste, klarer ikke å lese til eksamen. Synes livet er hardt"

Oi, hvordan ser da karakterene 4, 3, 2 og 1 ut? Hvor ille kan man ha det for å sette karakteren 1?

Ville vel satt meg på 8. Har et par småproblemer, men bagateller i den store sammenheng.

Jeg lurte også litt på hvordan 1'ern så ut med en slik 5'er...

Skrevet

9

Når jeg vinner i Lotto kryper det nok opp på 10-tallet.

Har det bra for tiden, så lenge det ikke dukker opp edderkopper iallefall!

Skrevet

Oi, dette var som å høre meg selv...

Jeg vil vel også sette meg på 5-tallet, eller kanskje 4?

Håper du kryper oppover på skalaen etter hvert:)

Klem

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

9. Jeg har det jevnt bra hele tiden. Ingen dype daler,ingen svevende skyer.

Grunnen til at jeg ikke setter 10, er at jeg ikke svever på en rosa sky og føler for å rope halleluja.

Første halvdel av fjoråret var litt mer opp og ned, men disse problemene er ute av verden nå.

Skrevet

Det kan svinge fra 3 til 10 i løpet av en og samme dag.

Under og etter løping: En soleklar tier.

Gjest Lille Karamell
Skrevet

Det kan svinge fra 3 til 10 i løpet av en og samme dag.

Under og etter løping: En soleklar tier.

Sier meg enig i det. når det gjelder trening så kryper jeg raskt opp på skalaen

Tenker at jeg beveger meg opp på 7 tallet når om noen uker når ting i hverdagen begynner å falle mere på plass

Skrevet

Det ville blitt ein klar 10'er dersom ikkje min kjære var så plaga med bekkenet og tannpine i det siste!

Eg har god helse, ein jobb som eg trivst 100% med og ei solid inntekt (Fekk 36.000 i lønnsauke i går!) Eg eig eigen bolig på ein stad der eg trivst, har ny bil og alle materielle goder ein treng.

Og aller viktigast!: Eg har ein sambuar som eg elskar, som elskar meg og som eg skal få barn med i mai!! :-D :-D

Gjest Lille Karamell
Skrevet

Alt er jo subjektivt. Hva jeg setter meg på er ikke noen standard for andre

Vi er alle i ulike livsfaser, og min livsfase og i den situasjonen jeg er i så blir jeg ulykkelig når jeg ser at alle etablerer seg og stifter familie mens jeg er uten sammenheng for å si det slik

Gjest Lille Karamell
Skrevet

Det ville blitt ein klar 10'er dersom ikkje min kjære var så plaga med bekkenet og tannpine i det siste!

Eg har god helse, ein jobb som eg trivst 100% med og ei solid inntekt (Fekk 36.000 i lønnsauke i går!) Eg eig eigen bolig på ein stad der eg trivst, har ny bil og alle materielle goder ein treng.

Og aller viktigast!: Eg har ein sambuar som eg elskar, som elskar meg og som eg skal få barn med i mai!! :-D :-D

Gratulerer så mye til dere begge. Måtte det beste for 2005 bli til det verste for 2006:)

Skrevet

Og så har du jo bassen, ikke glem den!

Annonse

Skrevet

5... jeg lever i en skikkelig dårlig "Hotell Cæsar"-suppe for tiden, med utroskap, krangling og folk som ikke kan være i samme rom i nærmeste omgangskrets... på jobben er alle misfornøyde for tiden og alle går og hakker på hverandre... eneste som er positivt for tiden er at jeg har verdens beste samboer og familie! :-)

Skrevet

Å si 10 betyr at det ikke kan bli bedre, og det er det vel svært få som ærlig kan si at de føler over litt tid?

Selv ville jeg sagt 8 (nå om vinteren) og 9 (om sommeren) selv om jeg føler at jeg har det helt toppers - på en skala der 5 betyr "greit nok, men ikke mer".

Skrevet

Vinteren og drittværet trekker kraftig ned, og så er jeg småsyk igjen. Likevel tror jeg at jeg vil si 8. Jeg har det egentlig helt ypperlig, innerst inne:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror jeg er en 9'er for tiden.. Har det veldig bra =D

fei1365380229
Skrevet

Jeg er veldig lykkelig for tiden, så jeg tror jeg setter en 9 er. 10 ern for komme hvis en jeg gang blir frisk av sykdommen jeg har :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og så har du jo bassen, ikke glem den!

Ungen kan jo få navn Basse ;)

Skrevet

Ungen kan jo få navn Basse ;)

Barma er også et bra navn. Eller kanskje Carsten:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...