Gå til innhold

På en skala fra 1 til 10 hvor lykkelige er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• Bassisten

2

• tonie

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Barma er også et bra navn. Eller kanskje Carsten:-)

Eller alle sammen? Fin kombinasjon.. Og så må vi ikke glemme dol. Dol må inn =)

Skrevet

TJA, 9 tenker jeg. Min eksamen ble postet i går, strøm og tlf virker enda, ungene ute å har det greit i snøen, det er helg, idol (haha), og min kjære kommer om et par timer. Ser ganske lyst ut i dag. Men hadde du spurt for ei-to uker sia......hmmm..4

Gjest mirakel*2?
Skrevet

for to dager siden 3 (testet negativt)

I dag 6 (fikk mensen-jippi. Det som trekker ned er at huset ikke ser ut)

Skrevet

I det store og hele må jeg nok gi meg en 8-er.

Men enkelte dager er jeg episodevis nede på 4. Det går heldigvis fort over.

Skrevet

- 1. Plutselig fikk jeg tidenes største strømnregning, grusregning for tusenvis av kroner, og så vet jeg at jeg snart får regning på studielån og forsikring. Jeg går konkurs her. Aner ikke hvordan jeg skal løse dette.

Annonse

Skrevet

Det ville blitt ein klar 10'er dersom ikkje min kjære var så plaga med bekkenet og tannpine i det siste!

Eg har god helse, ein jobb som eg trivst 100% med og ei solid inntekt (Fekk 36.000 i lønnsauke i går!) Eg eig eigen bolig på ein stad der eg trivst, har ny bil og alle materielle goder ein treng.

Og aller viktigast!: Eg har ein sambuar som eg elskar, som elskar meg og som eg skal få barn med i mai!! :-D :-D

GRATULERER! :)

Skrevet

For tida kansje 3-.

Fikk j.bra eksamensresultater, mens alt annet rundt meg bare rakner for tida.

Jaja.

The only way is up :)

Skrevet

Tja, ingen kjaereste og dàrlig ràd men venner, en trygg jobb og god helse; mà kanskje likevel anse meg selv som ganske heldig da... 7.

Skrevet

Det ville blitt ein klar 10'er dersom ikkje min kjære var så plaga med bekkenet og tannpine i det siste!

Eg har god helse, ein jobb som eg trivst 100% med og ei solid inntekt (Fekk 36.000 i lønnsauke i går!) Eg eig eigen bolig på ein stad der eg trivst, har ny bil og alle materielle goder ein treng.

Og aller viktigast!: Eg har ein sambuar som eg elskar, som elskar meg og som eg skal få barn med i mai!! :-D :-D

Menneh duh... Hun kjæresten din må komme seg til en tannlege, asså... ;)

Annonse

Skrevet

Jeg har det bra, og har noen gode unger som jeg er veldig glad i, og som viser at de er glade i meg tilbake. Jeg har en jobb jeg trives godt i, har kommet i gang med det riktige studiet, og jeg har fremdeles alle mine nærmeste rundt meg.

Dog mangler en viktig person i livet mitt...og den plassen vil vel forbli tom,

På skalaen fra en til ti tenker jeg at det blir en god sekser :)

Skrevet

Oi, gratulerer - og lykke til videre! Det har gått meg hus forbi :)

Skrevet

Jeg må si 10!

Nettopp truffet mannen i mitt liv- så jeg svever på skyer nå :)

Vanligvis ligger det vel på 5-7

Skrevet

Det svinger opp og ned. I dag vil jeg si en sekser.

Skrevet

Tja... akkurat nå, ca 6. Har det egentlig bra, men mange sånne småplager som til sammen utgjør litt i hverdagen for tiden.

Men det går mot lysere tider! :-D

Skrevet

Eller alle sammen? Fin kombinasjon.. Og så må vi ikke glemme dol. Dol må inn =)

Hehe, moroklumpar! Både kjønn og namn er diverre allereie bestemt, men Carsten hadde vore fint! Skal vurdere det dersom vi får ein gut neste gong! ;)

Skrevet

Hehe, moroklumpar! Både kjønn og namn er diverre allereie bestemt, men Carsten hadde vore fint! Skal vurdere det dersom vi får ein gut neste gong! ;)

Je rait... That's gonna happen... :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...