Gjest lysrøret Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Kjøleskap og ikke minst fryseren. Mye mat som hadde gått tapt da. Har vært ute for at fryseren har tint etter et par døgn uten strøm før så stoler ikke på at den holder lenger neste gang heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Venninne? Du kan jo bo hos meg:-) Oi kan jeg?? Da håper jeg strømmen min snart går, 2 ville netter hos deg er ikke å forakte 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 OPPVASKMASKINEN!!!!!!! jeg hadde fint klart å latt oppvasken stått i to dager:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Oi kan jeg?? Da håper jeg strømmen min snart går, 2 ville netter hos deg er ikke å forakte Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha to netter på rappen fra mrxx, men den gang ei :-) Her følger vi strengt listene, så du må nok vente på din tur. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha to netter på rappen fra mrxx, men den gang ei :-) Her følger vi strengt listene, så du må nok vente på din tur. Men hvis strømmen går, så må jeg jo ha noen til å holde meg varm? 0 Siter
amber sun Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha to netter på rappen fra mrxx, men den gang ei :-) Her følger vi strengt listene, så du må nok vente på din tur. Helt klart! Kan ikke snike seg til noen ekstrafordeler i strømtråden og tro at vi ikke får det med oss. Her skal alle ha sitt. :-) Så MP må nok gi fra seg plassen etter 1 dag, som vi også gjør - om enn noe motvillig. ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Dusjen (kaldt vann...) og varmekablene . vi har ikke annen oppvarmimg... Men sånn rett apparat....tja . . vannkoker'n? 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det må vel bli den selvbygde sjømannsbruden med sugemotor og 5 hull :-) ".............................................." Bygd av impregnert? 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Under nyttårsorkanen i -90..-92 (?) var strømmen borte i tre dager tror jeg. Det jeg savna aller mest var å ta en varm dusj!! Ellers var det skikkelig kjedelig å ikke ha lys (er døv og kommuniserer heller dårlig når det blir for mørkt). Det å kunne varme mat var også noe jeg savna. Ja guri! . du kan jo ikke hviske i mørket! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Men hvis strømmen går, så må jeg jo ha noen til å holde meg varm? Du får nok bare varme deg med mrxx den ene natten likevel :-) Den neste får du rope på Prozak eller et par andre samer... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Helt klart! Kan ikke snike seg til noen ekstrafordeler i strømtråden og tro at vi ikke får det med oss. Her skal alle ha sitt. :-) Så MP må nok gi fra seg plassen etter 1 dag, som vi også gjør - om enn noe motvillig. ;-) Motvillig er ordet - men vi får jo så det holder når det er vår tur da :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Motvillig er ordet - men vi får jo så det holder når det er vår tur da :-) Det gjør vi. :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Stearinlys holder ikke for å se hva JEG holder på med serru. *LOL* Jeg er redd for eksplosjonsfare på dass, jeg. Skitlukt og åpen ild er en dårlig kombinasjon ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Du får nok bare varme deg med mrxx den ene natten likevel :-) Den neste får du rope på Prozak eller et par andre samer... lol, ja jeg har jo disse samene mine... men de kan liksom ikke helt måle seg med mrxx... men uansett er jeg nedstemt ser jeg, så da blir det bare en natt med mrxx, også får jeg finne meg noen andre den andre natten.. happy? 0 Siter
amber sun Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 lol, ja jeg har jo disse samene mine... men de kan liksom ikke helt måle seg med mrxx... men uansett er jeg nedstemt ser jeg, så da blir det bare en natt med mrxx, også får jeg finne meg noen andre den andre natten.. happy? Bra bra MP! Vi må jo dele pent på godene, vet du. Likt fordelt på alle tre bondpikene. *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 lol, ja jeg har jo disse samene mine... men de kan liksom ikke helt måle seg med mrxx... men uansett er jeg nedstemt ser jeg, så da blir det bare en natt med mrxx, også får jeg finne meg noen andre den andre natten.. happy? Ja, nå er Øvrigheta fornøyd igjen Vi bondpiker er en for alle, alle for en! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja guri! . du kan jo ikke hviske i mørket! Nei, ikke sant... Grusom skjebne!! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Bygd av impregnert? Det er fredag, og jeg er sliten, trøtt og øltørst. Dette kan muligens være en medvirkende faktor til at jeg ikke skjønte den...:-) "............................................." 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Varmekabler, tv og tja, varmtvannstanken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.