Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp vært til G.U. undersøkelse som gjorde sinnsykt vondt! Har vært på en slik undersøkelse fra før av til samme lege som også var vond, så jeg var fryktlig anspent i tillegg, som sikkert gjorde vondt verre. Er det normalt at det skal gjøre vondt? Har gjort denne typen undersøkelse til 3 forskj. leger og til 2 av dem synes jeg at undersøkelsen er utrolig vond, men til den tredje var det ikke vondt i det hele tatt. Det er ikke prøvetakingen eller innføringen av spekteret som gjør så vondt, men det er når spekteret kommer helt frem/innerst i skjeden at det blir så smertefult. Legen min sa nå at hun ikke kunne skjønne at noen synes det er så vondt, og det gjorde det ikke bedre akkurat. Har til vanlig en ganske stor smerteterskel og tåler mer enn gjennomsnittet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214952-utrolig-vond-gu-unders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm litt rart at du synes det gjorde så vondt. Det er jo ubehagelig, men jeg ville ikke si at det er smertefullt. Går det greit for deg å ha sex da? Er det også smertefullt?

Jeg tror jeg ville byttet lege, hun virket litt usympatisk jmf hennes kommentar.

Gjest ikke sign.

Jeg hadde min første GU for noen uker siden, og det var ikke vondt eller ubehagelig i det hele tatt..Ok, bittelitt ubehagelig akkurat når spekelet skulle inn, men det var fordi jeg var sår pga. en soppinfeksjon. Ellers var det helt greit, ikke vondt, og tror legen(ung, mannlig lege) var mer nervøs enn meg(nå skal det sies at jeg er generelt ikke redd for leger i det hele tatt, var her nervøs på forhånd, og det er jo ikke direkte gøy å ligge i stolen, men det var ikke vondt og over på 2 minutter)..Det skal normalt ikke gjøre vondt om legen er forsiktig, og du er avslappet. Kankskje du skulle forsøke å bytte lege? Min lege fortalte detaljert hva som skulle skje på forhånd, og sa hele tiden hva han gjorde underveis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...