Gå til innhold

kjæresten min vil ha jentesex

Anbefalte innlegg

Gjest gutt 25

hei.

sliter litt med et problem,kjæresten min vil ha jente sex,noe jeg ikke liker tanken på.

vi har det kjempe fint ellers i forholdet...men hun har sagt detoh hitet inn på det at hun har veldig lyst til å prøve med en jente.hva om hun blir forelsket og forstår at hun vil ha jenter i steden for meg?

da er jo alt ødelagt,men burde jeg la henne bare gjøre det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21496-kj%C3%A6resten-min-vil-ha-jentesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

La henne prøve seg, så blir dere en erfaring rikere.

Mener du virkelig dette, når gutten hennes ikke liker tanken ?

Svarte du ikke litt brått og hastig nå?

En ting er viss begge er enige om det (off, dem om det), men allikevel.

Greit nok at du ikke har vært innpå på en stund, det har ikke jeg heller, men du trenger da ikke flippe helt ut.

Nå får jeg kjeft, kjeft, kjeft eller intet svar overhode. Bare en sur kommentar om 14 dager kanskje.

Berthold Grunfeld, ikke vær for "kul" da, det kler deg ikke på en måte. Skjegget er fint.

PS ! Ta det som den mannen du påstår at du er ;-)

Jeg kan bare ikke la være å fleipe, men hittil har det bare gjort meg godt :-)

Du kan ikke nekte henne det - det er tross alt HENNES liv. Du kan bare si at hvis hun gjør det, så dumper du henne.

Men: Den utryggheten hun nå har vekket i deg vil ikke forsvinne av å nekte henne å prøve ut dette. Tvert i mot: Det eneste som kan fjerne utryggheten er vel at hun prøver det ut og finner ut at hun ikke liker det (eller at hun liker det - i begge tilfeller får du VISSHET).

Vær heller STOLT av at jenta di tør si dette til deg og involvere deg i det. Hun elsker deg helt sikkert. Hadde hun ikke vært glad i deg, hadde hun nok heller bare bedt om en "pause" i forholdet.

Er det ikke litt kult med ei jente som er såpass selvbevisst da? Eller synes du det er "skummelt" med jenter som "tør" litt for mye?

Mener du virkelig dette, når gutten hennes ikke liker tanken ?

Svarte du ikke litt brått og hastig nå?

En ting er viss begge er enige om det (off, dem om det), men allikevel.

Greit nok at du ikke har vært innpå på en stund, det har ikke jeg heller, men du trenger da ikke flippe helt ut.

Nå får jeg kjeft, kjeft, kjeft eller intet svar overhode. Bare en sur kommentar om 14 dager kanskje.

Berthold Grunfeld, ikke vær for "kul" da, det kler deg ikke på en måte. Skjegget er fint.

PS ! Ta det som den mannen du påstår at du er ;-)

Jeg kan bare ikke la være å fleipe, men hittil har det bare gjort meg godt :-)

Svarte han brått og hastig, syns du? Er det ikke det du pleier gjøre, da? ;-)

Jeg er forøvrig enig i øverste del av innlegget ditt.

Du kan ikke nekte henne det - det er tross alt HENNES liv. Du kan bare si at hvis hun gjør det, så dumper du henne.

Men: Den utryggheten hun nå har vekket i deg vil ikke forsvinne av å nekte henne å prøve ut dette. Tvert i mot: Det eneste som kan fjerne utryggheten er vel at hun prøver det ut og finner ut at hun ikke liker det (eller at hun liker det - i begge tilfeller får du VISSHET).

Vær heller STOLT av at jenta di tør si dette til deg og involvere deg i det. Hun elsker deg helt sikkert. Hadde hun ikke vært glad i deg, hadde hun nok heller bare bedt om en "pause" i forholdet.

Er det ikke litt kult med ei jente som er såpass selvbevisst da? Eller synes du det er "skummelt" med jenter som "tør" litt for mye?

Det er sikkert kult for noen og åpenhet er greit, men han sier jo at han ikke liker dette. Hvorfor skal han da godta det?

Sex er sex. Og dersom du ikke vil hun skal ha sex med andre gutter bør du heller ikke la henne ha sex med jenter...

Det var nå det jeg mente da.

Hvis gutten min hadde sex med en annen gutt mens han var sammen med meg, hadde han ikke hatt meg mere rett og slett. Jeg mener det vil være utroskap.

Blir noe annet hvis dere begge er enige selvfølgelig. Men hvis du ikke liker tanken på at hun har sex med andre, synes jeg ikke at det rettferdiggjør saken noe at den andre personen er en jente.

Gjest Daisy

forskjellen er at hun har jo vært med menn,og vet hvordan følelsene er når det gjelder det.men hun har ikke prøvd jenter noe som frister henne veldig!

Du kan jo prøve å spørre henne om hvorfor hun vil prøve. Jeg selv kunne sikkert hatt jentesex, men da bare en gang for å utforske litt. Liker absolutt ikke jenter på den måten for det. Jenter mangler så mye som jeg tenner på hos menn!

Det kan jo hende hun bare har lyst fordi det har blitt en motesak. Jeg tror faktisk ikke du har noe å frykte, at hun kommer ut av skapet eller lignende.

Lykke til hvertfall...

Annonse

forskjellen er at hun har jo vært med menn,og vet hvordan følelsene er når det gjelder det.men hun har ikke prøvd jenter noe som frister henne veldig!

Da foreslår jeg at du får være med i leken sammen med dem. I alle fall se på, for hvis du sier det er greit så er det jo en ting dere er sammen om.

Men husk at det er mange ønsker/fantasier som har ødelagt forhold ved å bli virkeliggjort.

Så snakk GRUNDIG igjennom tingene på forhånd og prøv å forestille dere dagen derpå.

Vanskelig...men det er ofte tankene og "kryssforhørene" etterpå som kan ødelegge. Viser det seg at hun f.eks forelsker seg i jenta, så er jo deres forhold dømt til å bli slutt før eller siden uansett.(lesbisk u know)

MEN: IKKE prøv noe hvis ikke BEGGE er enige om det, for det er hva et forhold dreier seg om.

Ønsker dere lykke til videre.

Gjest Pricilla

Hehe.. Jeg og sasmbo hadde det samme problemet. Han var redd for det samme som deg - at jeg skulle bli forelska og ikke ha lyst på han lenger osv.. Men det skjedde ikke! Jeg ble bare enda mer gla i gutten min som respekterte ønsket mitt og sa greit. Han fikk ta en del i det hel, ble ikke trekant da.. Men han visste hele tiden hva som foregikk.

Etter dette så visste jeg hvordan det var. Og hadde hadde opplevd noe nytt! Dette krydret opp sexlivet vårt! ; )

Jeg kan godt gjøre det igjen, men ikke utens hans tillatelse...

Tror han synes det er greit så lenge det skjer hver uke, og så lenge han vet hvem jenta er og har sett at vi ikke har noe "kjærlighetsforhold" på den måten, så trenger han ikke bekymre seg. Ville ikke ha bytta bort gutten min med en jente - aldri!

Det handler om tillit til hverandre, og la hverandre få litt frihet, ikke føle seg nektet til noe. Et forhold vil fungere mye bedre hvis man møtes på halvveien..

Gjest pus24

Det er ikke lett å tilråde deg. Det kan lett bli slik at du sitter igjen med skjegget i postkassen ved begge tilfeller. (La henne prøve seg/nekte henne).

Personlig ville jeg vel ha nektet henne det. Hun ville jo vært utro med samtykke???

Det finnes ikke noe utro med samtykke, mener nå jeg. Hva som aksepteres i et forhold kommer helt an på hva partene selv definerer som utroskap, og det er et av spørsmålene jeg mener må avklares her. Om gutt 25 ikke kan tolerere at kjæresten prøver seg med en jente, så kommer det til å bli vanskelig hvis hun likevel velger å følge lystene sine. Om det derimot er pga. usikkerhet, så er dette kanskje mye problemer for ingenting. Mange jenter fantaserer om en annen jente, men de færreste av de kommer til konklusjonen at de liker jenter bedre. Det er snakk om eksperimentering og nye erfaringer, og det kan faktisk også komme gutt 25 til gode. Om hun egentlig liker jenter best, vil hun før eller senere finne det ut uansett, så mitt råd ville også være at hun burde få prøve seg, men snakk med henne om det først, så dere begge vet hva dere føler og hvorfor.

Det er sikkert kult for noen og åpenhet er greit, men han sier jo at han ikke liker dette. Hvorfor skal han da godta det?

Er enig med deg i at man ikke skal godta ting man ikke liker, hvis det er en god grunn til ikke å like det, Shandy.

Men som det er med mat som man kanskje ikke liker på et stadium i livet: Kanskje vil man etter hvert lære å sette pris på det som i begynnelsen virket ubehagelig?

Det er vel gjerne "hjelp til å se ting fra et annet perspektiv" slike sider som Dr. Online hjelper til med. Problemer kan avhjelpes like mye ved å få hjelp til å se saker fra en ny synsvinkel som ved å få hjelp til å fjerne det man opprinnelig trodde var "selve problemet".

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Er enig med deg i at man ikke skal godta ting man ikke liker, hvis det er en god grunn til ikke å like det, Shandy.

Men som det er med mat som man kanskje ikke liker på et stadium i livet: Kanskje vil man etter hvert lære å sette pris på det som i begynnelsen virket ubehagelig?

Det er vel gjerne "hjelp til å se ting fra et annet perspektiv" slike sider som Dr. Online hjelper til med. Problemer kan avhjelpes like mye ved å få hjelp til å se saker fra en ny synsvinkel som ved å få hjelp til å fjerne det man opprinnelig trodde var "selve problemet".

Det er riktig, men i så fall bør det komme gradvis og den naturlige veien, ikke etter press, trusler, krav og forventninger.

Men vi er forskjellige, de seksuelle behovene kan variere. dessuten er noen fiksert på helt spesielle ting i sexlivet, uten at partneren klarer å være med på det fordi det ikke gir lystfornemmelser, eller kanskje sogar skaper ubehagsfølelse hos vedkommende. Så hvorfor da presse på ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...