Gå til innhold

Går lønnesirup ut på dato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja gjør den det? Den ble åpnet for rundt 4 måneder siden. Den lukter og ser helt fin ut. Har så lyst på pannekaker (av alle ting..) idag men da må jeg ha lønnesirup til :)

Skrevet

Står det ikke noe på pakken da?

Det går sikkert greit!

Kos deg!

Skrevet

Den er sikkert fin!

Jeg satser på det, nå har jeg allerede laget røren ;)

Skrevet

Står det ikke noe på pakken da?

Det går sikkert greit!

Kos deg!

Det er en flaske og jeg finner ikke noe utløpsdato, dessuten er den jo åpnet så da gjelder ikke utløpsdatoen uansett. Men jaja den er sikkert helt fin ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg satser på det, nå har jeg allerede laget røren ;)

Nam! Vi hadde pannekaker i går. Noen med is og noen med syltetøy og rømme. Men jeg har faktisk ikke smakt lønnesirup....

Skrevet

Nam! Vi hadde pannekaker i går. Noen med is og noen med syltetøy og rømme. Men jeg har faktisk ikke smakt lønnesirup....

åååå -det er vanvittig godt! Jeg smakte det for første gang før jul, da spiste vi på Hardrock Café i København - amerkikansk frokost. Og til fikk vi noen poteter som var vanvittig gode -noe harsj-greier :)

hare1365380455
Skrevet

åååå -det er vanvittig godt! Jeg smakte det for første gang før jul, da spiste vi på Hardrock Café i København - amerkikansk frokost. Og til fikk vi noen poteter som var vanvittig gode -noe harsj-greier :)

Høres ut som noen merkelige poteter! Brune småpoteter kanskje? De er stekt i sukker og er litt søte.

Men jeg får prøve lønnesirup en gang. :)

Skrevet

Det må du smake.. det er driit godt!!! rett og slett :)

hare1365380455
Skrevet

Det må du smake.. det er driit godt!!! rett og slett :)

Jeg skal smake! Men jeg liker ikke at det er for søtt.

Skrevet

Er det lønnesirup som er i den gode isen som heter noe med marple...? Er det kjempedyrt, og hvor får du kjøpt det? Er det like usunt som sukker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...