Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja gjør den det? Den ble åpnet for rundt 4 måneder siden. Den lukter og ser helt fin ut. Har så lyst på pannekaker (av alle ting..) idag men da må jeg ha lønnesirup til 0 Siter
Aryane Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Står det ikke noe på pakken da? Det går sikkert greit! Kos deg! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Den er sikkert fin! Jeg satser på det, nå har jeg allerede laget røren 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Står det ikke noe på pakken da? Det går sikkert greit! Kos deg! Det er en flaske og jeg finner ikke noe utløpsdato, dessuten er den jo åpnet så da gjelder ikke utløpsdatoen uansett. Men jaja den er sikkert helt fin 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg satser på det, nå har jeg allerede laget røren Nam! Vi hadde pannekaker i går. Noen med is og noen med syltetøy og rømme. Men jeg har faktisk ikke smakt lønnesirup.... 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Nam! Vi hadde pannekaker i går. Noen med is og noen med syltetøy og rømme. Men jeg har faktisk ikke smakt lønnesirup.... åååå -det er vanvittig godt! Jeg smakte det for første gang før jul, da spiste vi på Hardrock Café i København - amerkikansk frokost. Og til fikk vi noen poteter som var vanvittig gode -noe harsj-greier 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 åååå -det er vanvittig godt! Jeg smakte det for første gang før jul, da spiste vi på Hardrock Café i København - amerkikansk frokost. Og til fikk vi noen poteter som var vanvittig gode -noe harsj-greier Høres ut som noen merkelige poteter! Brune småpoteter kanskje? De er stekt i sukker og er litt søte. Men jeg får prøve lønnesirup en gang. 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Høres ut som noen merkelige poteter! Brune småpoteter kanskje? De er stekt i sukker og er litt søte. Men jeg får prøve lønnesirup en gang. Nei . de var revet og laget en slags kake av de . . skal lete og se: *VENT LITT* hashbrown potatoes het det! http://images.google.com/images?q=hashbrown+potatoes&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Nam! Vi hadde pannekaker i går. Noen med is og noen med syltetøy og rømme. Men jeg har faktisk ikke smakt lønnesirup.... Det må du smake.. det er driit godt!!! rett og slett 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Nei . de var revet og laget en slags kake av de . . skal lete og se: *VENT LITT* hashbrown potatoes het det! http://images.google.com/images?q=hashbrown+potatoes&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder Var det godt? Jeg tror ikke jeg har smakt det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det må du smake.. det er driit godt!!! rett og slett Jeg skal smake! Men jeg liker ikke at det er for søtt. 0 Siter
fresja Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Er det lønnesirup som er i den gode isen som heter noe med marple...? Er det kjempedyrt, og hvor får du kjøpt det? Er det like usunt som sukker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.