Gå til innhold

Sondre Lerke

Anbefalte innlegg

Gjest grusom musikk
Skrevet

Si meg en ting, hva er det som gjør at Sondre Lerke er så populær, det finnes da ikke noe mer forferdelig musikk enn hans .......

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er vel ikke populær blant så veldig mange andre enn fjortisene, og når du ser hva de hører på føyer Lerke seg pent inn i rekken av galskap.

Skrevet

Han er vel ikke populær blant så veldig mange andre enn fjortisene, og når du ser hva de hører på føyer Lerke seg pent inn i rekken av galskap.

Trodde det bare var kritikere som likte den fyren der jeg.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trodde det bare var kritikere som likte den fyren der jeg.....

Det er mulig. Trodde han sjarmerte fjortisene i senk, jeg.

Skrevet

Det er mulig. Trodde han sjarmerte fjortisene i senk, jeg.

Ikke min fjortiss *

Bris1365380442
Skrevet

Ikke min fjortiss *

Ikke min heller. Og ikke mora heller.

Skrevet

Hææææ....hva med sputnik, jeg sier ikke mer, sputnik,yæææk

Skrevet

Jeg nevner en... Bertine Ztelitz eller hvordan det måtte finne på å skrives. Ikke lett med noen øl innabors nei.

Skrevet

Åh, så herlig - trodde faktisk jeg var en av de få som ikke likte musikken hans, jeg. Godt å høre at det er mange fler med meg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...