Ugga Bugga Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har sett mesteparten av sesong 1 av LOST, og nå lurer jeg på følgende: Den eneste som har fått lengre hår er Sawyer. De andre har samme hårlengde som da flyet krasjet. Ingen av damene har fått hår under armene eller på leggene, selv om de har vært på den øde øya i flere uker. Hvordan henger dette sammen? 0 Siter
carma Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 De tvinner fiber fra palmeblader og bruker dem til å nappe ut legghårene, skjønner du vel!? *himle* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 De tvinner fiber fra palmeblader og bruker dem til å nappe ut legghårene, skjønner du vel!? *himle* OK, det forklarer mysteriet 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja. og han tjukken går jo ikke ned et gram.... I CSI på tirsdag handlet det om en dame som overlevde at hun sto i brann - hun lå der helt forbrent . .men ØYEVIPPER!!! hehehe - - . og det var ikke bare i et kort glimt - det var i to ulike settinger - - lenge! så dere det? 0 Siter
nilia Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 De har vel funnet barberhøvler i toalettvesker/bagasjen som var med flyet (kanskje saks også ) + at de jo har kniver de kan bruke til å "skrape" håret bort med 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 De har vel funnet barberhøvler i toalettvesker/bagasjen som var med flyet (kanskje saks også ) + at de jo har kniver de kan bruke til å "skrape" håret bort med Det var en litt bedre forklaring enn den carma kom med 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Ja. og han tjukken går jo ikke ned et gram.... I CSI på tirsdag handlet det om en dame som overlevde at hun sto i brann - hun lå der helt forbrent . .men ØYEVIPPER!!! hehehe - - . og det var ikke bare i et kort glimt - det var i to ulike settinger - - lenge! så dere det? CSI har jeg ikke sett. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Og hvor i helsike går de når de skal drite? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Og hvor i helsike går de når de skal drite? Godt spørsmål! 0 Siter
carma Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det var en litt bedre forklaring enn den carma kom med Men min HADDE funket på en øde øy, så! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Men min HADDE funket på en øde øy, så! Jo, det hadde det sikkert 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Og hvor i helsike går de når de skal drite? Da går de bak noen busker . . det har de vist 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja. og han tjukken går jo ikke ned et gram.... I CSI på tirsdag handlet det om en dame som overlevde at hun sto i brann - hun lå der helt forbrent . .men ØYEVIPPER!!! hehehe - - . og det var ikke bare i et kort glimt - det var i to ulike settinger - - lenge! så dere det? Det at han ikke går ned i vekt har også jeg lagt merke til med skespis ;-) Jeg har kommet ti at han mest sannsynlig har en hormonforstyrrelse eller no'..... 0 Siter
camstr Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det at han ikke går ned i vekt har også jeg lagt merke til med skespis ;-) Jeg har kommet ti at han mest sannsynlig har en hormonforstyrrelse eller no'..... Lavt stoffskifte sikkert!! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Lavt stoffskifte sikkert!! :-) Ja, der sa du det! 0 Siter
camstr Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja, der sa du det! Selv om det er en annen god vitenskapelig forklaring, men vi dropper det!!! 0 Siter
Albertine Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja. og han tjukken går jo ikke ned et gram.... I CSI på tirsdag handlet det om en dame som overlevde at hun sto i brann - hun lå der helt forbrent . .men ØYEVIPPER!!! hehehe - - . og det var ikke bare i et kort glimt - det var i to ulike settinger - - lenge! så dere det? DET reagerte jeg også på! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Selv om det er en annen god vitenskapelig forklaring, men vi dropper det!!! Kannibal? 0 Siter
Soria Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja. og han tjukken går jo ikke ned et gram.... I CSI på tirsdag handlet det om en dame som overlevde at hun sto i brann - hun lå der helt forbrent . .men ØYEVIPPER!!! hehehe - - . og det var ikke bare i et kort glimt - det var i to ulike settinger - - lenge! så dere det? Alt legger du nå merke til Jeg er elendig på å få med meg detaljer så jeg la ikke merke til det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.