Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett mesteparten av sesong 1 av LOST, og nå lurer jeg på følgende:

Den eneste som har fått lengre hår er Sawyer. De andre har samme hårlengde som da flyet krasjet. Ingen av damene har fått hår under armene eller på leggene, selv om de har vært på den øde øya i flere uker. Hvordan henger dette sammen?

Fortsetter under...

Skrevet

De tvinner fiber fra palmeblader og bruker dem til å nappe ut legghårene, skjønner du vel!? *himle*

Skrevet

De tvinner fiber fra palmeblader og bruker dem til å nappe ut legghårene, skjønner du vel!? *himle*

OK, det forklarer mysteriet :)

Skrevet

Ja. og han tjukken går jo ikke ned et gram....

I CSI på tirsdag handlet det om en dame som overlevde at hun sto i brann - hun lå der helt forbrent . .men ØYEVIPPER!!! hehehe - - . og det var ikke bare i et kort glimt - det var i to ulike settinger - - lenge! så dere det?

Skrevet

De har vel funnet barberhøvler i toalettvesker/bagasjen som var med flyet (kanskje saks også ;) ) + at de jo har kniver de kan bruke til å "skrape" håret bort med :)

Skrevet

De har vel funnet barberhøvler i toalettvesker/bagasjen som var med flyet (kanskje saks også ;) ) + at de jo har kniver de kan bruke til å "skrape" håret bort med :)

Det var en litt bedre forklaring enn den carma kom med :)

Annonse

Skrevet

I CSI på tirsdag handlet det om en dame som overlevde at hun sto i brann - hun lå der helt forbrent . .men ØYEVIPPER!!! hehehe - - . og det var ikke bare i et kort glimt - det var i to ulike settinger - - lenge! så dere det?

CSI har jeg ikke sett.

Skrevet

Og hvor i helsike går de når de skal drite?

Godt spørsmål!

Skrevet

Det var en litt bedre forklaring enn den carma kom med :)

Men min HADDE funket på en øde øy, så!

Skrevet

Men min HADDE funket på en øde øy, så!

Jo, det hadde det sikkert :)

Skrevet

Og hvor i helsike går de når de skal drite?

Da går de bak noen busker . . det har de vist :)

Skrevet

Det at han ikke går ned i vekt har også jeg lagt merke til med skespis ;-) Jeg har kommet ti at han mest sannsynlig har en hormonforstyrrelse eller no'.....

Annonse

Skrevet

Det at han ikke går ned i vekt har også jeg lagt merke til med skespis ;-) Jeg har kommet ti at han mest sannsynlig har en hormonforstyrrelse eller no'.....

Lavt stoffskifte sikkert!! :-)

Skrevet

Ja, der sa du det!

Selv om det er en annen god vitenskapelig forklaring, men vi dropper det!!!

Skrevet

DET reagerte jeg også på!

fei1365380229
Skrevet

Selv om det er en annen god vitenskapelig forklaring, men vi dropper det!!!

Kannibal?

Skrevet

Alt legger du nå merke til :)

Jeg er elendig på å få med meg detaljer så jeg la ikke merke til det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...