Hawkwind Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Med allergikeren ute av hus, lages det mat her i kveld. Enkel og kjapp mat riktignok - men mat. Følgende står på komfyren og putrer: 4 dl vann, iblandet 2 hønse- og en grønnsakbuljongterning. Ispedd to bokser hakkede tomater, 1 liten boks kantareller (uten kraft), 1 liten boks ananas i biter (uten kraft), 150 gram grønne linser og 1 stor medisterpølse skåret i terninger. Og 2 chilipeppere skåret i biter. Snaskens ;-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det hørtes ikke noe godt ut, men velbekomme 0 Siter
Hawkwind Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Det hørtes ikke noe godt ut, men velbekomme Smakte på det her nå - og smaker ganske bra faktisk *s* Men ikke ferdig ennå - så sluttresultatet kan ikke kommenteres ennå. Men det er uansett gøy å prøve ut litt odde kombinasjoner av ingredienser for å se hvordan resultatet blir ;-) 0 Siter
Aryane Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Gøy å prøve seg litt frem, får håpe resultatet blir bra da! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Gøy å prøve seg litt frem, får håpe resultatet blir bra da! Det ble bra. Trolig i sterkeste laget for sarte ganer - men godt nok for min gane til at jeg har forspist meg aldri så lite. *burp* 0 Siter
Gjest prinsessen i den gyldne huset Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Smakte på det her nå - og smaker ganske bra faktisk *s* Men ikke ferdig ennå - så sluttresultatet kan ikke kommenteres ennå. Men det er uansett gøy å prøve ut litt odde kombinasjoner av ingredienser for å se hvordan resultatet blir ;-) Høres nam-nam ut. (Pølser er ålreite dyr sånn av og til.) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det hørtes ikke noe godt ut, men velbekomme Fullstendig enig. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Høres nam-nam ut. (Pølser er ålreite dyr sånn av og til.) Jepp. Skal varme opp resten etterpå, og kose meg med som nattmat *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.