Gjest Ingen er perfekte! Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ser at det jevnlig er undersøkelser her om hvem som røyker, hvor bra livet er nå, hvem du liker mest her inne.. osv osv.... Siden en kan dive undersøkelser om HVEM en liker mest her inne, vil jeg nå vite: Hvem liker du MINST her inne??? Altså, måten de skriver på- eller bare enkelt å greit, en du missliker??? 0 Siter
Anaïs Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Kan ikke se at det kan komme noe interessant ut av en slik undersökelse, men men... 0 Siter
Anaïs Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Kan ikke se at det kan komme noe interessant ut av en slik undersökelse, men men... Trött i dag: "skjönne" skulle det stà. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 kunne vært fristende å komme med noen nick spesielt i min PMS-periode Men noe sånt ville aldri føre til noe godt Så for å være litt diplomatisk så sier jeg : Timari. Er så misfornøyd med meg selv for tiden. Misliker meg selv, og mine egne svar og spørsmål. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 For å forsøke å starte en slik tråd/undersøkelse, så må du vel være en omtrent like stor fjott som man må være for å faktisk svare på det. ".............................................." 0 Siter
Gjest Ingen er perfekte! Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 For å forsøke å starte en slik tråd/undersøkelse, så må du vel være en omtrent like stor fjott som man må være for å faktisk svare på det. ".............................................." Likeså.... Like "fjåttete" du. Du er ikke det store "orakelet" her inne- selv om du tror det selv... Kan ikke jeg få spørr om hva faen jeg vil om her inne? 0 Siter
tonie Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det er aldri noen som svarer i slike tråder, og det er bra. Hvorfor lage tråder som kanskje sårer en haug med folk? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Likeså.... Like "fjåttete" du. Du er ikke det store "orakelet" her inne- selv om du tror det selv... Kan ikke jeg få spørr om hva faen jeg vil om her inne? *ler* Jeg kom med en liten "hypotese", og du beviste den. 'Nuff said :-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det er aldri noen som svarer i slike tråder, og det er bra. Hvorfor lage tråder som kanskje sårer en haug med folk? Fordi...ikke sant...jeg bare, ikke sant...må vel for faen få spørre om hva faen jeg vill her inne for faen jeg vel for faen ikke sant...dårlig lite ikke teit'a ikke sant. Skjønner'u eller ikke sant? ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 *gjesp* Stæler du signatur-uttalelsen min også, nå???? "............................................." 0 Siter
carma Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Stæler du signatur-uttalelsen min også, nå???? "............................................." Jeg må vel for faen få lov til å gjespe faen så mye jeg vil vel! Faen, ass! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Fint om du kunne starte med å si hvem du liker minst da-eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg tar ikke DOL så seriøst at jeg går rundt og misliker noen her inne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg går ikke rundt og misliker noen her inne. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Den var enkel! Jeg liker minst de anonyme nickene som bare er ute etter å kaste dritt og trolle! 0 Siter
camstr Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg går ikke rundt og misliker noen her inne. svar til deg ang tråden barbering!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 kunne vært fristende å komme med noen nick spesielt i min PMS-periode Men noe sånt ville aldri føre til noe godt Så for å være litt diplomatisk så sier jeg : Timari. Er så misfornøyd med meg selv for tiden. Misliker meg selv, og mine egne svar og spørsmål. Nei, gi deg da! Du som er så kjekk og snill og koselig :-) Og jeg mener det! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Nei, gi deg da! Du som er så kjekk og snill og koselig :-) Og jeg mener det! tusen takk.) Trengte bare en liten oppmuntring i hverdagen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.