Hawkwind Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Akkurat nå; den som signerer med "Ingen er perfekte!" 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg må vel for faen få lov til å gjespe faen så mye jeg vil vel! Faen, ass! Jævli usaklig du er, da!!!! Tjuvradd! *GJESP!!!!!!* ".............................................." 0 Siter
carma Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jævli usaklig du er, da!!!! Tjuvradd! *GJESP!!!!!!* ".............................................." *GJESP!!* Ne-ne-ne-ne-neeee-ne.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Nei, gi deg da! Du som er så kjekk og snill og koselig :-) Og jeg mener det! Det var en flott vridning togli :-) Gjør denne tråden om til hvem du liker i stedet! 0 Siter
Gjest *usympatisk person* Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 ..og agendaen er.......? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Dumme folk som stiller dumme spørsmål og ikke har baller nok til å skrive under med eget nick. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det var en flott vridning togli :-) Gjør denne tråden om til hvem du liker i stedet! Hehe, tenkte det samme :-) Jeg tror nok det ville blitt vanskelig å skrive ned alle jeg liker på dol. Det er så masse kjekke folk her :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 tusen takk.) Trengte bare en liten oppmuntring i hverdagen :-) 0 Siter
Gjest Syra Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg liker ikke hu derre Gyda. Hu er rett og slett kjedelig, og kunne godt se litt mer på TV. FBI og Puls, for eksempel. Dersom hun først skulle være her, kunne hun ha skrevet mer og gjort andre mer interesserte. Hva med innlegg om røytingen til kaniner, snøen som falt i fjor eller aller helst støtte de som sliter med rettskriving og kviser. 0 Siter
Gjest rakel*2? Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg liker ikke hu derre Gyda. Hu er rett og slett kjedelig, og kunne godt se litt mer på TV. FBI og Puls, for eksempel. Dersom hun først skulle være her, kunne hun ha skrevet mer og gjort andre mer interesserte. Hva med innlegg om røytingen til kaniner, snøen som falt i fjor eller aller helst støtte de som sliter med rettskriving og kviser. og jeg liker ikke hun mirakel*2. Bare maser om mens og babyer. 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 og jeg liker ikke hun mirakel*2. Bare maser om mens og babyer. For ikke å snakke om denne rog. Lange tråder om dobørster, matter og sengeklær. Uff. 0 Siter
Gjest rog var visst opptatt Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 For ikke å snakke om denne rog. Lange tråder om dobørster, matter og sengeklær. Uff. Dette ble bare heeelt feil, folkens! Det er org jeg misliker så intenst. Lettere schitzofren i kveld. 0 Siter
Gjest rakel*2? Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 For ikke å snakke om denne rog. Lange tråder om dobørster, matter og sengeklær. Uff. nei, hun er ikke riktig klok. Håper hun ikke leser her nå! 0 Siter
Gjest rakel*2? Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Dette ble bare heeelt feil, folkens! Det er org jeg misliker så intenst. Lettere schitzofren i kveld. vi skjønte jo at det var org du snakket om. Hun var en av dem som fallt først inn i hodet på meg da jeg så hva denne forumsundersøkelsen gjaldt 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 nei, hun er ikke riktig klok. Håper hun ikke leser her nå! Nei, du kan så si. 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 vi skjønte jo at det var org du snakket om. Hun var en av dem som fallt først inn i hodet på meg da jeg så hva denne forumsundersøkelsen gjaldt !!! 0 Siter
Gjest Syra Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 vi skjønte jo at det var org du snakket om. Hun var en av dem som fallt først inn i hodet på meg da jeg så hva denne forumsundersøkelsen gjaldt Enig! Hilsen 0 Siter
Gjest rakel*2? Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 !!! org???!! heh...he...heeeeii! 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 org???!! heh...he...heeeeii! Ja, det var nok et sjokk, tenker jeg! Nei, nå må jeg legge meg. Jeg begynner å bli litt "morsom", og da er jeg overtrøtt... Akkurat som mine barn. Natta, hvem du nå er! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.