Gjest rakel*2? Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ja, det var nok et sjokk, tenker jeg! Nei, nå må jeg legge meg. Jeg begynner å bli litt "morsom", og da er jeg overtrøtt... Akkurat som mine barn. Natta, hvem du nå er! *S* he..ja, natta. Er utrolig glad for at jeg var anonym i dette tilfellet. 0 Siter
sheba Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg liker meg selv dårlig;-) eller var det den andre meg kanskje??? uhrmmmmmmmm *tenke så det knaker................................................................................ oisann der banker de med hvite frakker på her, skal vi hente deg også på veien??? ;-) Dusteinlegg samt feig er du når du ikke står frem med eget nick! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Nei vettu hva? Her går det ikke ann å la være å like noen. Her blir det diskutert sak og ikke person (som regel):-) Man kan være uenig i meninger, men å gå derifra til å si at en ikke liker, det er alt for langt å gå. Eier ikke kondis. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hehe, tenkte det samme :-) Jeg tror nok det ville blitt vanskelig å skrive ned alle jeg liker på dol. Det er så masse kjekke folk her :-) "Det er så masse kjekke folk her :-)" Enig, den oppramsingen ville blitt lang, og du ville stått blandt de første :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 "Det er så masse kjekke folk her :-)" Enig, den oppramsingen ville blitt lang, og du ville stått blandt de første :-) Tusen hjertelig takk og i like måte :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Tusen hjertelig takk og i like måte :-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.