Gå til innhold

Oppussingsbøker...?

Gjest Drømmeleiligheten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av et boktips i innlegget "oppussingsprogrammer på tv", har jeg søkt litt etter oppussingsbøker. Er det noen som har noen å anbefale?

Jeg er ikke så flink til å dekorere og lage det koselig rundt meg, men jeg ELSKER å HA det koselig. Trenger litt tips, hjelp og inspirasjon for at leiligheten vår skal bli drømmeleiligheten :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du vil ha tips hvordan du rent praktisk skal gjøre ting finnes det sikkert bøker MEN for å få tips&ideer er det blader som duger. Det må jo være forh. ny info.

Skrevet

Hvis du registrerer deg på notar.no i den klubb-greia skal du visstnok få en gratis bok i posten.

Min har ikke kommet, men kommer kanskje snart...

Skrevet

Det var sikkert mitt tips du så da, "Home Rules" av Nate Berkus, jeg anbefaler den boken på det varmeste. Har funnet mange gode tips i den, men så tror jeg fyren har akkurat samme smak som meg og da, har sett bilder fra leiligheten han bor i, og det er veldig min smak...

Men det finnes jo utallige bøker om oppussing da, du får prøve å google litt.

Skrevet

Det var sikkert mitt tips du så da, "Home Rules" av Nate Berkus, jeg anbefaler den boken på det varmeste. Har funnet mange gode tips i den, men så tror jeg fyren har akkurat samme smak som meg og da, har sett bilder fra leiligheten han bor i, og det er veldig min smak...

Men det finnes jo utallige bøker om oppussing da, du får prøve å google litt.

Hva slags stil er det da...?

Gjest berettiget skeptiker
Skrevet

Hvis du registrerer deg på notar.no i den klubb-greia skal du visstnok få en gratis bok i posten.

Min har ikke kommet, men kommer kanskje snart...

Notar? Er de til å stole på da tro?

Annonse

Skrevet

Hehe, akkurat da jeg skrev det tenkte jeg "fader, tenk om jeg krysset av for at jeg lover å bruke de som meglere når jeg skal selge og KJØPE neste gang... uæh"

Skrevet

Ville ikke hatt dem til å pusse opp hjemme hos meg, men tar gjerne i mot tips/inspirasjon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...