Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har begynt å bruke nuvaring for bare to uker siden, men lurer på om noen andre har erfaring med bivirkninger av denne. Den første uken fikk jeg anfall av kvalme, pluss at jeg hadde soppinfeksjon i 4-5 dager. Dette har gitt seg, men har nå i uke to begynt å få kviser.. Det er jeg lite fornøyd med, har hatt problemhud tidligere men vært kvitt kvisene i over to år etter roaccutane-kur. Dyr og sterk, men verdt det. Noen andre som har opplevd hudproblemer som bivirkning, og i så fall- går de over i overskuelig framtid? Tåler ikke p-piller, generelt dårlig tåleranse for hormonbaserte greier...

- june99

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214986-nuvaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...