Gå til innhold

Hva er det med Jennifer og Brad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så utrolig mye sutring ang. hvor fryktelig det er for jennifer Aniston at hun og Brad Pitt har gått fra hverandre. Ikke for det at jeg følger så nøye med, men det har da ikke vært sånn med andre kjendispar som har skilt lag?

Hun framstilles som et offer, hver gang det er noe nytt om Brad, så enten gjemmer hun seg, trøster seg, blir trøstet eller er tapper.Eller noe i den duren - i følge pressen.

Som her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301056

Er det bare jeg som syns det er litt rart - og at det begynner å bli evig nok nå?

Gjest Isbinne
Skrevet

Ikke at jeg bryr meg nevneverdig, men jeg tror mediene liker å fremstille henne slik. Hun har jo funnet seg en ny, og det er lenge siden bruddet, så vræl, finn noe bedre å skrive om liksom.

Skrevet

syns det er himla mye om Brad og Angelina jeg... Jeg driter da i om de adopterer eller ikke, om de får barn eller ikke.

og nei, ikke kom å si at jeg må slutte å kjøpe se og hør, for det gjør jeg ikke, men jeg hører på radio 10 timer hver dag, så jeg får med meg reklamen for se og hør + all sladderen de skal formidle.

Skrevet

Jennifer Aniston er den kjendisen i dag som selger flest blader/aviser. At hun ble sviktet på det groveste av mannen sin er selvsagt en gull for pressen. De bruker det for alt det er verdt. Så lenge det er hun som selger best tar de hennes parti. Jeg tror det er så enkelt. Hun har sikkert ikke ønsket å fremstilles som en stakkar. Vedder en tier på at hun synes det er både flaut og vondt.

Skrevet

Jennifer Aniston er den kjendisen i dag som selger flest blader/aviser. At hun ble sviktet på det groveste av mannen sin er selvsagt en gull for pressen. De bruker det for alt det er verdt. Så lenge det er hun som selger best tar de hennes parti. Jeg tror det er så enkelt. Hun har sikkert ikke ønsket å fremstilles som en stakkar. Vedder en tier på at hun synes det er både flaut og vondt.

Ja, da spør jeg sikkert dumt, men hvordan sviktet på det groveste?

Trodde det var en helt alminnelig skilsmisse, jeg, men så følger jeg ikke spesielt godt med heller.

Skrevet

Ja, da spør jeg sikkert dumt, men hvordan sviktet på det groveste?

Trodde det var en helt alminnelig skilsmisse, jeg, men så følger jeg ikke spesielt godt med heller.

Svikta på det groveste... Ja, eh, nå er jeg litt på sviktende grunn, men var det ikke hun som overtalte ham til å spille mot Jolie? Og så gikk han og innledet et forhold til henne mens de holdt på med filmen? Mens Jennifer satt hjemme og venta på å få ham hjem, og trodde alt var toppers? Og så kom han hjem og dumpa henne, og så kunne hun lese i avisene etterpå at han var sammen med Angelina Jolie? Han sa ingenting, men lot henne få vite det på den måten?

Det var nå uansett ikke noen pen måte å gjøre det på, synes jeg. Hvis det er sant.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må si jeg ikke bryr meg i det hele tatt jeg heller, men som filminteressert mener jeg å ha lest at Angelina sjarmerte Brad i senk under filminnspilling, og at Jennifer ble dumpa til fordel for Angelina.

Herregud sier jeg også. Man må da tåle å bli dumpet til fordel for Angelina!

Skrevet

Må si jeg ikke bryr meg i det hele tatt jeg heller, men som filminteressert mener jeg å ha lest at Angelina sjarmerte Brad i senk under filminnspilling, og at Jennifer ble dumpa til fordel for Angelina.

Herregud sier jeg også. Man må da tåle å bli dumpet til fordel for Angelina!

Nesten så jeg hadde godtatt å bli dumpa da ja. Men håper'n Brad holder seg unna meg. Han ene cowboyen i brokeback mountain, derimot. HAN har sjans på meg!!!!

Nei fa... han er jo homo han.

*sukker*

Gjest kalendria
Skrevet

syns det er himla mye om Brad og Angelina jeg... Jeg driter da i om de adopterer eller ikke, om de får barn eller ikke.

og nei, ikke kom å si at jeg må slutte å kjøpe se og hør, for det gjør jeg ikke, men jeg hører på radio 10 timer hver dag, så jeg får med meg reklamen for se og hør + all sladderen de skal formidle.

Bytt kanal, da vel!

P1, P2, P3...

Gjest kalendria
Skrevet

Bytt kanal, da vel!

P1, P2, P3...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nesten så jeg hadde godtatt å bli dumpa da ja. Men håper'n Brad holder seg unna meg. Han ene cowboyen i brokeback mountain, derimot. HAN har sjans på meg!!!!

*sukker*

Synes Brad er digg, jeg. Det sier jeg som gutt. Forstår at dere kvinnfolka faller for ham som fluer. :)

Han har bra jentesmak i hvert fall. Først Aniston og så Angelina.

Herregud! Hvorfor ble jeg ikke skuespiller i Hollywood?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Synes Brad er digg, jeg. Det sier jeg som gutt. Forstår at dere kvinnfolka faller for ham som fluer. :)

Men så er det ikke der Sissel er heller da.

*Trøste, trøste*

Skrevet

*sukker*

Jeg håper han holder seg unna meg også, får jeg vet jaggu ikke om jeg hadde klart å holde hodet kaldt om jeg fikk sjans på han ;-)

Skrevet

Jeg håper han holder seg unna meg også, får jeg vet jaggu ikke om jeg hadde klart å holde hodet kaldt om jeg fikk sjans på han ;-)

Godt vi er forskjellige, så blir vi ikke så mange om beinet... Hehe. Synes han Brad er en glætt fyr. men pen å se på, selvklart.

Skrevet

Godt vi er forskjellige, så blir vi ikke så mange om beinet... Hehe. Synes han Brad er en glætt fyr. men pen å se på, selvklart.

Tror uansett jeg ville følt meg litt underlegen sånn uteseendemessig sett ved siden av han, så jeg antar jeg hadde rødma og rømt dersom han (hypotetisk sett) hadde prøvd seg ;-)

Skrevet

Tror uansett jeg ville følt meg litt underlegen sånn uteseendemessig sett ved siden av han, så jeg antar jeg hadde rødma og rømt dersom han (hypotetisk sett) hadde prøvd seg ;-)

Hvorfor skulle du føle deg underlegen sammen med en sånn glættis? Sikkert mye kulere å prate med du enn ham.

Skrevet

Bytt kanal, da vel!

P1, P2, P3...

hører jo på p4, nrj, power. bytter mellom de hele dagen.

Skrevet

Hvorfor skulle du føle deg underlegen sammen med en sånn glættis? Sikkert mye kulere å prate med du enn ham.

Thanks ;-)

Det var utseendet jeg tenkte mest på da. Ikke det at jeg ser så altfor ille ut selv (er nok ganske gjennomsnittlig), men han er liksom så innmari pen. Forresten har jeg aldri falt for billedskjønne gutter, så godt mulig han kommer inn under den kategorien...

Skrevet

Vurdert idol?

*lol*

Kan jo være springbrettet til hollywoodkarrieren din...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...