Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som får sine pakker for sent? Jeg har ENDELIG kjøpt datamaskin, og den skulle komme på døren mellom klokka 17-21 i dag. Nå sitter jeg her, tre kvarter senere, og venter fremdeles. Skal tidlig opp på jobb i morgen, men blir da sittende til midnatt, minst. Kan de virkelig la en vente slik? Håper den kommer snart *sukk*

Skrevet

Gå ut og sjekk postkassa. Der ligger det kanskje en lapp hvor det står at de har forsøkt å levere den, men ingen svarte, så du må hente den på postkontoret istedet. Jeg har sittet og sett ut gjennom vinduet at det har skjedd TO ganger.

Skrevet

Gå ut og sjekk postkassa. Der ligger det kanskje en lapp hvor det står at de har forsøkt å levere den, men ingen svarte, så du må hente den på postkontoret istedet. Jeg har sittet og sett ut gjennom vinduet at det har skjedd TO ganger.

oi. den er seriøst 16 kg. så hente den på posten blir drittungt. og det er snø ute. uten noen som helst bilsspor. men jeg skal sjekke postkassa. selv om jeg bor i blokk ;)

Skrevet

bare avisa oslo syd der... :/

Skrevet

oi. den er seriøst 16 kg. så hente den på posten blir drittungt. og det er snø ute. uten noen som helst bilsspor. men jeg skal sjekke postkassa. selv om jeg bor i blokk ;)

Kanskje noen i blokka har barn - og du kan låne et akebrett å sette pakka på? :-)

Skrevet

Kanskje noen i blokka har barn - og du kan låne et akebrett å sette pakka på? :-)

ja. de har vel det. men endog. jeg har jo betalt for at den skal komme på døren. da har de jo ikke gitt meg hva jeg betalte for.

Skrevet

Er det posten eller leverandøren som har lovet pakken levert i kveld? Bor du på et sted som har sånn utlevering?

Skrevet

ja. de har vel det. men endog. jeg har jo betalt for at den skal komme på døren. da har de jo ikke gitt meg hva jeg betalte for.

Ok, jeg misforsto visst bittelitt. :-)

Skrevet

Er det posten eller leverandøren som har lovet pakken levert i kveld? Bor du på et sted som har sånn utlevering?

begge to. jeg bor forhåpentligvis et sted som tillater en slik levering, siden jeg fikk sms fra posten om at pakken skulle leveres til meg i kveld, mellom 17-21. jeg bor i oslo-syd, bydel nordstrand.

Skrevet

hm. nå fikk jeg et slags svar på pakkesporinga. kanskje noen har ødelagt datamaskina mi, gaffeltrucken brakk eller en de ekstra tingene ikke var med i pakken? det sto iallefall:

20.01.06 21.16 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Forsinket

Tiltak: Sending vil bli utlevert neste dag 0020 OSLO

Skrevet

hm. nå fikk jeg et slags svar på pakkesporinga. kanskje noen har ødelagt datamaskina mi, gaffeltrucken brakk eller en de ekstra tingene ikke var med i pakken? det sto iallefall:

20.01.06 21.16 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Forsinket

Tiltak: Sending vil bli utlevert neste dag 0020 OSLO

eller : snø.

Skrevet

eller : snø.

Tror forsåvidt at forsinkelse pga snø er mer sannsynlig enn at en gaffeltruck brakk. ;)

Skrevet

Tror forsåvidt at forsinkelse pga snø er mer sannsynlig enn at en gaffeltruck brakk. ;)

hehe. ja. det er det nok. litt letta. men samtidig blir det så komplisert. jeg aner ikke når pakken kommer i morgen. får ringe å høre med kundeservice. jeg skal på jobb, og typen er hjemme. men typen har det med å sove til midtpå dagen på lørdager. han får så lite søvn i uka ellers.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...