org Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hm. Hvordan skal jeg ordlegge meg slik at noen i det heletatt skal forstå hva jeg mener? Men dere vet, sånne bilder der du tror du ser f. eks. ei eldre dame - men i realiteten er det bilde av både eldre dame og ei ung dame der. Finnes slike på nettet en eller annen plass? Takker for svar. 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 http://www.nettxtra.no/illusjoner/dobelmening/illusjoner-01.php 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 http://www.nettxtra.no/illusjoner/dobelmening/illusjoner-01.php Takk! Akkurat hva jeg tenkte på. 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Takk! Akkurat hva jeg tenkte på. Bare hyggelig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Gosh, jeg trodde et øyeblikk det stod "Sånne togli-bilder på nett?" i overskriften din... *overtrøtt* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Gosh, jeg trodde et øyeblikk det stod "Sånne togli-bilder på nett?" i overskriften din... *overtrøtt* Huff, ja det der er slitsomt. Jeg måtte lese en overskrift 3 ganger i dag. Det stod om smultkatastrofen i Afrika. Det var da selvfølgelig uten M... Og jeg fikk det ikke til å stemme før jeg leste det 3 ganger... hihi 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Huff, ja det der er slitsomt. Jeg måtte lese en overskrift 3 ganger i dag. Det stod om smultkatastrofen i Afrika. Det var da selvfølgelig uten M... Og jeg fikk det ikke til å stemme før jeg leste det 3 ganger... hihi *ler* Stor mangel på smult i Afrika før julesesongens smultringbaking lissom.... ;-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Huff, ja det der er slitsomt. Jeg måtte lese en overskrift 3 ganger i dag. Det stod om smultkatastrofen i Afrika. Det var da selvfølgelig uten M... Og jeg fikk det ikke til å stemme før jeg leste det 3 ganger... hihi ha ha ha. Beste lesefeilen!!! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 *ler* Stor mangel på smult i Afrika før julesesongens smultringbaking lissom.... ;-) huff ja.. ;o) Den var litt tragerkomisk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.