Gå til innhold

FU:hvem er du?

Gjest identitetsspørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest identitetsspørsmål
Skrevet

og hva vil du med livet?

Fortsetter under...

Skrevet

For å gi oss et lite tips om hva du egentlig spør om, kan du kanskje svare selv først?

Jeg ble i villrede når jeg leste spørsmålet ditt.

Gjest identitetsspørsmål
Skrevet

For å gi oss et lite tips om hva du egentlig spør om, kan du kanskje svare selv først?

Jeg ble i villrede når jeg leste spørsmålet ditt.

hvorfor vil du vite hvem jeg er?

er det viktig for å svare på spørsmålet?

Skrevet

Jeg er meg, jeg er ikke deg, jeg vil leve i tråd med min forståelse av hva som er viktig her i verden som menneske og mennesker i mellom. Ja så spør du vel hva som er viktig, da...

Skrevet

Ikke viktig, per se. Men anonyme "undersøkelser" av denne typen, som ikke innholder et konseptuellt intiativ, blir gjerne tatt mindre seriøst.

"................................................"

Annonse

Skrevet

Jeg liker å vite hvem jeg snakker med. *s*

Den aller største rollen og oppgaven i livet mitt, er å være mor.

Det viktigste i livet mitt blir da å ha omsorg for mine barn og å se til at de vokser opp som empatiske, samfunnsnyttige og lykkelige mennesker, slik at de kan få et rikt liv.

Og du da, hovedinnlegger?

Gjest sjokofeita
Skrevet

Har vel ikke helt gunnet ut av hvem jeg er enda.. Eller hva jeg vil i livet.. Enten veterinær eller noe i musikkbransjen... Men det er vel greit å finne seg selv først... Ikke lett det her...

Skrevet

Jeg er jeg - og flyter med i livets strømmer.

bra svar gyda. :-)

Gjest sjokolett
Skrevet

Har vel ikke helt gunnet ut av hvem jeg er enda.. Eller hva jeg vil i livet.. Enten veterinær eller noe i musikkbransjen... Men det er vel greit å finne seg selv først... Ikke lett det her...

jaja... nå er jeg sjokolett

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg er en snart gift kvinne på 25 år, som ikke helt føler at hun har trådd inn i de voksnes rekker. Barnnslig og ung til sinns kommer jeg til å være til jeg går i grava :-)

Med livet vil jeg ha mest mulig gøy. stresse ned, få et par morsomme unger og ha en innholdsrik og spennende jobb.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

jaja... nå er jeg sjokolett

Søt og nett er du :)

Gjest Shira12
Skrevet

jeg e meg og jegvil ha det gøy!

*S* *S* *S*

Sier som deg jeg Amber :o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ikke viktig, per se. Men anonyme "undersøkelser" av denne typen, som ikke innholder et konseptuellt intiativ, blir gjerne tatt mindre seriøst.

"................................................"

Jeg er i utgangspunktet enig med deg. Dessverre er det ingen garanti for at slike tråder er seriøse selv om trådstarter er et kjent nick. Jeg tenker på FU'en til musikeren angående å være glad i dyr.

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet enig med deg. Dessverre er det ingen garanti for at slike tråder er seriøse selv om trådstarter er et kjent nick. Jeg tenker på FU'en til musikeren angående å være glad i dyr.

Det er klart.

"......................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg e meg og jegvil ha det gøy!

*S* *S* *S*

Drakk du og i går? :)

Skrevet

Drakk du og i går? :)

Jeg skrev det da jeg kom hjem fra Hare...hehe. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...