Gjest identitetsspørsmål Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 og hva vil du med livet? 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 For å gi oss et lite tips om hva du egentlig spør om, kan du kanskje svare selv først? Jeg ble i villrede når jeg leste spørsmålet ditt. 0 Siter
Gjest identitetsspørsmål Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 For å gi oss et lite tips om hva du egentlig spør om, kan du kanskje svare selv først? Jeg ble i villrede når jeg leste spørsmålet ditt. hvorfor vil du vite hvem jeg er? er det viktig for å svare på spørsmålet? 0 Siter
Gjest flops Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg er meg, jeg er ikke deg, jeg vil leve i tråd med min forståelse av hva som er viktig her i verden som menneske og mennesker i mellom. Ja så spør du vel hva som er viktig, da... 0 Siter
Gyda Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg er jeg - og flyter med i livets strømmer. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 hvorfor vil du vite hvem jeg er? er det viktig for å svare på spørsmålet? Ikke viktig, per se. Men anonyme "undersøkelser" av denne typen, som ikke innholder et konseptuellt intiativ, blir gjerne tatt mindre seriøst. "................................................" 0 Siter
org Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 hvorfor vil du vite hvem jeg er? er det viktig for å svare på spørsmålet? Jeg liker å vite hvem jeg snakker med. *s* Den aller største rollen og oppgaven i livet mitt, er å være mor. Det viktigste i livet mitt blir da å ha omsorg for mine barn og å se til at de vokser opp som empatiske, samfunnsnyttige og lykkelige mennesker, slik at de kan få et rikt liv. Og du da, hovedinnlegger? 0 Siter
Gjest sjokofeita Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Har vel ikke helt gunnet ut av hvem jeg er enda.. Eller hva jeg vil i livet.. Enten veterinær eller noe i musikkbransjen... Men det er vel greit å finne seg selv først... Ikke lett det her... 0 Siter
amber sun Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 jeg e meg og jegvil ha det gøy! *S* *S* *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg er jeg - og flyter med i livets strømmer. bra svar gyda. :-) 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Har vel ikke helt gunnet ut av hvem jeg er enda.. Eller hva jeg vil i livet.. Enten veterinær eller noe i musikkbransjen... Men det er vel greit å finne seg selv først... Ikke lett det her... jaja... nå er jeg sjokolett 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg er en snart gift kvinne på 25 år, som ikke helt føler at hun har trådd inn i de voksnes rekker. Barnnslig og ung til sinns kommer jeg til å være til jeg går i grava :-) Med livet vil jeg ha mest mulig gøy. stresse ned, få et par morsomme unger og ha en innholdsrik og spennende jobb. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 jaja... nå er jeg sjokolett Søt og nett er du 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 jeg e meg og jegvil ha det gøy! *S* *S* *S* Sier som deg jeg Amber ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Ikke viktig, per se. Men anonyme "undersøkelser" av denne typen, som ikke innholder et konseptuellt intiativ, blir gjerne tatt mindre seriøst. "................................................" Jeg er i utgangspunktet enig med deg. Dessverre er det ingen garanti for at slike tråder er seriøse selv om trådstarter er et kjent nick. Jeg tenker på FU'en til musikeren angående å være glad i dyr. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg er i utgangspunktet enig med deg. Dessverre er det ingen garanti for at slike tråder er seriøse selv om trådstarter er et kjent nick. Jeg tenker på FU'en til musikeren angående å være glad i dyr. Det er klart. "......................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 jeg e meg og jegvil ha det gøy! *S* *S* *S* Drakk du og i går? 0 Siter
amber sun Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Drakk du og i går? Jeg skrev det da jeg kom hjem fra Hare...hehe. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.