Gå til innhold

Blir gal av flotte former

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert mann 32
Skrevet

Åååhhh, jeg blir gal av flotte kvinneformer!! Uansett hvor jeg er så er det noen der, med struttende pupper eller sprettrumpe - i aviser, blader, tv, nettet, i butikken, på jobben, overalt!! Jeg er en titter, men begynner å bli lei av det. Greia er at jeg ikke greier å slutte å titte på fine kvinneformer.

Selv nå om vinteren greier jeg ikke å unngå å se dem, og jeg gruer meg allerede til sommeren :(

Hva er redningen, kloster, flytte på en øde øy eller til et land med mindre attraktive kvinner?

Noen andre menn som føler det slik...?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel helt normalt? Kan ikke se noe galt i det, så lenge du ikke sårer noen er det vel greit? Jeg ser fine mannfolk overalt også, jeg har kjæreste og vet hvor grensen går, det vet vel du også hvis du er i et forhold?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er problemet?

Hvis du er helt rabiat og sikler på jentene, klater opp i trær for å se dem i undertøyet, borer hull i diverse garderober, osv, så forstår jeg deg.

Men hvis du bare ser?

Helvete. Du er da bare menneske.

Annonse

Skrevet

Kan du ikke bare se og nyte da? :-) Kunst skal nytes!

Han burde ta en tur på IKEA, der er det halvnakne jenter om vinteren til og med.

Skrevet

Han burde ta en tur på IKEA, der er det halvnakne jenter om vinteren til og med.

ja- vi henger og slenger overalt! :)

Skrevet

*Hehe* Jeg har vært i Pirbadet i dag.... Masse lekkert å se på for oss kvinner også der gitt. *Humrer fornøyd*

Skrevet

Iran eller Saudiarabia kian kanskje være redningen for deg?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...