Gå til innhold

Tanker i natten (sexlivet som forsvant)

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg her snart kl 02 om natten og har grått mine modige tårer. Er bare så jævli frustert. Vet ikke engang hvorfor jeg skriver inn her. Er vel godt å lufte tankene innimellom...

Nesten litt komisk. Jeg har da klart å vike unna sex i over en uke. Oralsex er ok, intet problem, men samleie er et onde! Har en hel rekke fantastiske måter; kan finne på å legge med iløpet av 3 min bare få å unngå en situasjon hvor jeg må være avvisende. På samme måte kan jeg sitte opp i flere timer bare for å unngå at han er våken når jeg legger meg. Og hvis han prøver seg er jeg rask med å ta kommando som ofte resulterer i oralsex. Ikke misforstå, han klager ikke. Jeg er flink. Men lurer på hvor lenge det går før han faktisk begynner å kreve sex mer enn en gang i uken...

Joda, jeg sitter her og har så jævla vondt! Jeg har verdens mest fantastiske samboer. Vi har vært sammen i snart 6 år, og fremtiden er klar. Men så var det denne soppinfeksjonen som kom. I 13 mnd har jeg hatt den. 13mnd!! Tror jeg har brukt flere tusen på canesten, diflukan og hva det måtte være. Jeg har sluttet med trange jeans, karboghydrater. Prøvd eddik, yougert, kokvasking av undertøy, glidekrem, slutte på ppiller, begynne igjen, skifte merke. U name it. Men funker det? Nei. Men hvem vil tar vel ei ung jente (25) med sopp alvorlig? "Det skjer jo alle, det går nok over". Men det gjør jo ikke det. Det svir. Og før noen spør, ja - det er sopp. Intet annet. Ingen lege (av de 5 spesialistene jeg har vært til har noen gang tvilt på det...de lurer bare på hvorfor jeg er så motstandsdyktig til alt!)Sameleie går greit så lenge det ikke tar hele kvelden. Sporadiske dristige stilliger skjer ikke så ofte her lenger, da skjønner dere. Og jeg som er så glad i sex. Men men en gang han er ferdig så svir det. Det svir, det brenner. Det gjør så vondt at jeg blir våken etter en flaske vin. Blir varm i kroppen av svie.

Ja, så ligger min kjære der og sover. En halvtimes tid nå så går det vel over. Da får jeg og sove...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215019-tanker-i-natten-sexlivet-som-forsvant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kjære, snille deg - forstår ikke samboeren din dette? Eller har du ikke snakket med ham om det?

Dersom du ikke blir kvitt din soppinfeksjon kan det virke som om du bli utsatt for smitte hele tiden. Har din samboer blitt behandlet for sopp? Det er like viktig at han blir behandlet som at du blir det!

Håper det går seg til, først og fremst ved at du får kjæresten til å forstå hvor smertefullt det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...