Gå til innhold

Hva mener dere gutter?

Gjest Been there done that!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg vil høre deres mening angående asiatiske jenter. Finner dere dem tiltrekkende og i så fall fra hvilken del fra Asia? Er litt artig for meg å vite hvordan en "norsk" tenker om asiatiske jenter?

Jenter kan også svare:)

Er asiatisk selv:)

Skrevet

Opprinnelse betyr lite for min del.

Personlighet, interesse og grunnleggende holdninger er langt viktigere :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jenter fra asia er vel som jenter flest. Noen er tiltrekkende, andre er det ikke. Samme som med nordmenn.

Jeg antar du snakker om utseende her.

Men når det er sagt har jeg veldig sansen for jenter med asiatisk utseende.

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 21.1.2006 den 2.21):

Jenter fra asia er vel som jenter flest. Noen er tiltrekkende, andre er det ikke. Samme som med nordmenn.

Jeg antar du snakker om utseende her.

Men når det er sagt har jeg veldig sansen for jenter med asiatisk utseende.

*smask*

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet
  MsSophie skrev (På 21.1.2006 den 2.26):

*smask*

;-)

Tenkte nok at du ville smelte nå, ja. :)

Skrevet

For mitt vedkommende så syns jeg GENERELT SETT ikke asiatisk utseende jenter er så veldig attraktive. Det er mange ikke-europeiske kvinneraser som er mye mer attraktive enn de asiatiske, som f eks både brasilianske, mellom-amerikanske, og afrikanske.

Skrevet

Noen er pene andre ikke, slik er det med de norske jentene også.

Men generelt så foretrekker jeg norske jenter, de tror jeg er de peneste verden. Ikke mange land som har så høyt gjennomsnitt som de norske jentene.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet
  mrxx skrev (På 21.1.2006 den 11.25):

Men generelt så foretrekker jeg norske jenter, de tror jeg er de peneste verden. Ikke mange land som har så høyt gjennomsnitt som de norske jentene.

*Smelte*

Skrevet

Det er som mrxx skriver. Noen er atttraktive andre ikke. Selv er jeg av flere fine raser og noen mener jeg burde ikke være kresen (eller noe sånt). Men det betyr eller påvirker noen holdninger. Jeg har sett mange nydelige eurasiske, asiatiske og andre. Dype mørke øyne, glød i huden og sort glinsende tykt hår.

Dessverre er det som oftest kulturen deres fra hjemlandet, den delen som dreier seg om menn som tiltaler og sjarmerer. Den kan ikke norskfødte få med seg i samme grad. Så asiatisk utseeende hleper ikke når de har fått med seg f eks en blanding av desi og drabantbyjentekultur.

Skrevet
  keinstein skrev (På 21.1.2006 den 11.38):

Det er som mrxx skriver. Noen er atttraktive andre ikke. Selv er jeg av flere fine raser og noen mener jeg burde ikke være kresen (eller noe sånt). Men det betyr eller påvirker noen holdninger. Jeg har sett mange nydelige eurasiske, asiatiske og andre. Dype mørke øyne, glød i huden og sort glinsende tykt hår.

Dessverre er det som oftest kulturen deres fra hjemlandet, den delen som dreier seg om menn som tiltaler og sjarmerer. Den kan ikke norskfødte få med seg i samme grad. Så asiatisk utseeende hleper ikke når de har fått med seg f eks en blanding av desi og drabantbyjentekultur.

Det er som mrxx skriver. Noen er atttraktive andre ikke. Selv er jeg av flere fine raser og noen mener jeg burde ikke være kresen (eller noe sånt). Men det påvirker ikke noen holdninger. Jeg har sett mange nydelige eurasiske, asiatiske og andre. Dype mørke øyne, glød i huden og sort glinsende tykt hår.

Dessverre er det som oftest kulturen deres fra hjemlandet, den delen som dreier seg om menn som tiltaler og sjarmerer. Den kan ikke norskfødte få med seg i samme grad. Så asiatisk utseeende hjelper ikke når de har fått med seg f eks en merkelig blanding av desi og drabantbyjentekultur.

F eks er det bare 8 pakistanske jenter som har giftet seg med en etnisk norsk siden 1995, så det er det ikke mye å hente. Vi spiser svinekjøtt og drikker alkohol, visst.

Gjest Mener da jeg
Skrevet

Synes få asiatiske jenter er pene. Er de pene, er som regel en av foreldrene ikke asiatiske.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

OK, jeg skriver som jente.

Hva er egentlig skjønnhet? Vakkert utseende? Eller en fin innside?

Jeg svarer kombinasjon av overnevnte. Og dermed er det ikke generell svar...Skjønne norske jenter finnes- som er vakre- men som er så egoistiske at det er til å spy av...

Skjønne asiatiske kvinner finnes- som er mild og imøtekommende mot alle....

Ofte er asiasiske kvinner pene. Akkurat som noen norske, og noen afrikanske..

Ender med å konkludere at jeg ikke kan svare. Vakre eller mindre vakre kvinner finnes uansett bakgrunn.

La merke til en kommentar i tråden som gikk på kultur- at noen tiltrekkes av den. Ja, det kan så være. Mitt inntrykk av asiatiske kvinner er at de er MYE flinkere å tenke andres ve og vel enn mange norske kvinner...

Skrevet

:-)

Skrevet

:0)

*hvisker* jeg er enig med deg, det er veldig mange pene jenter i Norge. F.eks går jeg i byen så ser jeg vakre jenter overalt.

Skrevet
  Mener da jeg skrev (På 21.1.2006 den 11.51):

Synes få asiatiske jenter er pene. Er de pene, er som regel en av foreldrene ikke asiatiske.

Til deg som hadde nicket "Mener da jeg",

Jeg synes det er rimelig patetisk av deg å si at en asiater kan kun være pen hvis hun har en norsk mor eller far.

Men du kan selvfølgelig komme med din mening. Smaken er som baken;)

Skrevet
  wilson skrev (På 21.1.2006 den 10.14):

For mitt vedkommende så syns jeg GENERELT SETT ikke asiatisk utseende jenter er så veldig attraktive. Det er mange ikke-europeiske kvinneraser som er mye mer attraktive enn de asiatiske, som f eks både brasilianske, mellom-amerikanske, og afrikanske.

Kvinneraser??? Det har jeg aldri hørt om, hva er det?

Skrevet

Ser at det er en del som har svart her.

Men jeg mener nå at alle kan være pene og søte. Det kommer vel an på øyet som ser:)

Personlig så synes jeg at norske jenter er pene og ikke minst hyggelige. Akkurat som jeg synes jenter fra landet mitt er pene og hyggelige.

Jeg har alltid hatt norske gutter som beundrere. Det var kun derfor jeg spurte guttene om hvordan de så på oss asiatiske jenter.

Skrevet
  isadorah skrev (På 21.1.2006 den 14.30):

Kvinneraser??? Det har jeg aldri hørt om, hva er det?

Kranglete i dag? Du forstod inderlig godt at jeg mente raser generelt.

Skrevet

Jeg har ingen spesiell sans for asiatiske (jeg regner med at du mener "orientalske", og ikke indiske?) kvinner, mer enn jeg har sansen for kvinner i sin helhet. Og det er ingen forskjeller på de intime områdene, selv om noen utrolig nok tror det :-)

".............................................."

Skrevet
  Been there done that! skrev (På 21.1.2006 den 14.34):

Ser at det er en del som har svart her.

Men jeg mener nå at alle kan være pene og søte. Det kommer vel an på øyet som ser:)

Personlig så synes jeg at norske jenter er pene og ikke minst hyggelige. Akkurat som jeg synes jenter fra landet mitt er pene og hyggelige.

Jeg har alltid hatt norske gutter som beundrere. Det var kun derfor jeg spurte guttene om hvordan de så på oss asiatiske jenter.

Du finner alltid noen som tiltrekkes av visse trekk, adferd og sosial status, ikke nødvendigvis høy status, bare passende. Heldigvis fins det noen for (nesten) alle.

Vakker er ikke synonymt med attraktiv. Jeg har støtt på mange vakre drittsekker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...