Gå til innhold

Hva mener dere gutter?

Gjest Been there done that!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinneraser??? Det har jeg aldri hørt om, hva er det?

Han mente sikkert rasekvinner, har du ikke hørt om rasebein? Ups. Det var visst på hester det.

Rasende kvinner, kanskje? Det advares det mye mot.

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Han mente sikkert rasekvinner, har du ikke hørt om rasebein? Ups. Det var visst på hester det.

Rasende kvinner, kanskje? Det advares det mye mot.

rasende kvinne? Si meg, har vi møttes i min PMS periode? I de periodene er absolutt alle andre idioter.

:-)

Skrevet

rasende kvinne? Si meg, har vi møttes i min PMS periode? I de periodene er absolutt alle andre idioter.

Jeg pleier å teste impulskontollen til kvinner ved å tørke motoroljen av henda på de nysydde gardinene hennes.

Består de den, da...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg pleier å teste impulskontollen til kvinner ved å tørke motoroljen av henda på de nysydde gardinene hennes.

Består de den, da...

Ja,består de det, må de ha _ekstremt_ god impulskontroll. Kombinert med at olje-tørkeren må være meget verd å ikke bli sint på...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja,består de det, må de ha _ekstremt_ god impulskontroll. Kombinert med at olje-tørkeren må være meget verd å ikke bli sint på...

"Kombinert med at olje-tørkeren må være meget verd å ikke bli sint på... :-) "

Den oljetørkeren må ha helt spesielle egenskaper, enig med deg! Han må nærmest være i klasse med mrxx om han skulle klare å unngå en rett høyre fra meg!

Skrevet

Neida.

Hvis noen gjør slikt, så må det være en grunn, da vil de ikke leve lenger, eller de vil bli kvitt dama, eller de har "mangelfullt utviklede sjelsevner".

Annonse

Skrevet

"Kombinert med at olje-tørkeren må være meget verd å ikke bli sint på... :-) "

Den oljetørkeren må ha helt spesielle egenskaper, enig med deg! Han må nærmest være i klasse med mrxx om han skulle klare å unngå en rett høyre fra meg!

Skulle du oppleve slikt, kan du få låne jernstekepanna mi. Men sannsynligvis må vedk være psykisk ustabil og utilregnelig.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Skulle du oppleve slikt, kan du få låne jernstekepanna mi. Men sannsynligvis må vedk være psykisk ustabil og utilregnelig.

Jernstekepanne er et utmerket håndvåpen :-)

Skrevet

Jernstekepanne er et utmerket håndvåpen :-)

En snarvei til klassisk flatt bakhode.

Eller panne mot panne og bråstopp.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

En snarvei til klassisk flatt bakhode.

Eller panne mot panne og bråstopp.

Jeg hadde nok gått for flatt bakhode. Vedkommende hadde ikke vært ferdig med å tørke av hendene før stekepanna hadde vært over han!

Jeg har sydd alle mine garderiner selv, så de står meget høyt i kurs.

Skrevet

Me like! Hvis vi starter i Burma og går østover helt til Japan, med en avstikker nedom Filippinene, Malaysia og Indonesia, så er det mitt kjerneområde. Fantastiske damer, og så har de ikke størrelse 42 i sko heller. Ultrafeminine. Trivelige.

Ojojoj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...