Gå til innhold

På bytur i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på bytur ikveld. Lenge siden sist. Oppdaget til min store forbauselse av det, på min yndlingspub, er ansatt to tre yppige damer med struttende pupper, tettsittende utringede kjoler og blekblondt hår (en brunette da, vel og merke). Å i he.... gjett om de er ansatt for å trekke mannfok da. Hva skal man mene om sånt da?? Må si jeg blir litt provosert. Ikke akkurat som om de kjekke gutta bak baren får antrekk a la stringtruse. Kanskje ikke den veine jeg ville hatt utviklingen heller. Det værste av alt var at en av bar gutta greide jo ikke å la være å klå. Måtte plukke, hele tiden. Puke!

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fysj og fy!

Hvilken bar var det her sa du?

Skrevet

Fysj og fy!

Hvilken bar var det her sa du?

Ikke på østlandet... :o) Synd for deg!?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke på østlandet... :o) Synd for deg!?

Hehe, nei, jeg skal nok overleve.

Det er for øvrig ganske vanlig det der. Både at det ansettes kjekke dørvakter og pene barberter.

Så banale er folk.

Skrevet

Hehe, nei, jeg skal nok overleve.

Det er for øvrig ganske vanlig det der. Både at det ansettes kjekke dørvakter og pene barberter.

Så banale er folk.

Jo, men det hjelper jo ikke akkurat en stakkar som prøver å dolle seg opp og få kontakt med gutta... også står det sånne berter og tar opp all oppmerksomhet hos hvert minste lille mannebein som måtte våge seg innom dørene. *Sukk* Bare så innmari lei av å være bare meg. Trenger litt hjelp av omverden, ikke motgang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, men det hjelper jo ikke akkurat en stakkar som prøver å dolle seg opp og få kontakt med gutta... også står det sånne berter og tar opp all oppmerksomhet hos hvert minste lille mannebein som måtte våge seg innom dørene. *Sukk* Bare så innmari lei av å være bare meg. Trenger litt hjelp av omverden, ikke motgang.

Du får trøste deg med at de gutta som står og sikler på bardamene halve kvelden ikke er gutter å trakte etter.

For kan du tenke deg noe dummere? Voksne folk som på ramme alvor ikke forstår at bardamene smiler tilbake og ler av vitsene deres utelukkende for å få mer driks. Framstår som idioter for å få et smil.

Det er ikke akkurat iq på høyt nivå vi snakker om her.

Nei, jeg lurer litt på hva som feiler mitt kjønn. Ikke det at ditt er så jævla mye bedre, men. :)

Annonse

Gjest margretaa
Skrevet

æsj. jeg ville unngå den plassen nå! fysj...=(

Sånn som når de har "catwalk" oppvisning og moteshow og besøk av team-aylar og rask-models osv, på utestedene. Da gidder vel ikke vi komme=)

Skrevet

Du får trøste deg med at de gutta som står og sikler på bardamene halve kvelden ikke er gutter å trakte etter.

For kan du tenke deg noe dummere? Voksne folk som på ramme alvor ikke forstår at bardamene smiler tilbake og ler av vitsene deres utelukkende for å få mer driks. Framstår som idioter for å få et smil.

Det er ikke akkurat iq på høyt nivå vi snakker om her.

Nei, jeg lurer litt på hva som feiler mitt kjønn. Ikke det at ditt er så jævla mye bedre, men. :)

Takk for det :o)

Nei, jenter er ikke alltid så smarte vi heller. Synes personlig det vitner om liten iq når man opptrer som oppstasete fjase-damer bak bare for så å mingle i lokalet etterpå og opptre som selskaps damer.

Synes denne utviklingen er skremmende. Alt dette fokuset på pupper og lår og sex. Og når pupper skal hjelpe til å selge mer øl også, da synes jeg faktisk at det går litt langt. Litt rødstrømpe på dette området kanskje :o) Men, men...

Skrevet

æsj. jeg ville unngå den plassen nå! fysj...=(

Sånn som når de har "catwalk" oppvisning og moteshow og besøk av team-aylar og rask-models osv, på utestedene. Da gidder vel ikke vi komme=)

Tror nok at dette stedet ikke står så høyt på listen lengre. Det er vel et utslag av panikk, populært sted som plutselig oppdager at det blir mindre og mindre pop som utested.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...