Gå til innhold

Nå har jeg endelig kommet meg i hus!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Etter ett og ett halvt års slit, sov vi første natta i det nye huset i natt.

Akkurat nå er jeg i gamle leiligheten, men det er fordi jeg måtte dole :o) Skal flytte pcèn over snart, men kontoret er ikke helt klart.

Men vi fikk ny bærbar i posten i dag *jippi* så vi ordner den til først.

Mangler en gardin her og der, litt verktøy rundt om kring, har for lite møbler enda, men det er vel litt av sjarmen?!

Ja og så er jo ikke ny seng på plass enda, for jeg har enda ikke greidd og bestemme meg *sukk*

I kveld tror jeg at jeg skal nyte et glass god vin og se meg rundt på all plassen jeg har. Vi har bodd meeeget trangt nå siden guttungen ble født, men nå kan vi boltre oss.

Så det er en veldig glad Shira som doler idag:o)

Ha en fin fin dag alle sammen!

Fortsetter under...

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer med det! Har du kjøpt nye gardiner? Hvilken farge havnet du i så fall på? Da må du kose deg masse i dag!:)

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med det! Har du kjøpt nye gardiner? Hvilken farge havnet du i så fall på? Da må du kose deg masse i dag!:)

Joda det ble gardiner til slutt, hadde en sånn maraton-dag med innkjøp av alt mulig.

Det ble grønt til slutt. Ensfargede høyder, den ene er helt lys dus grønn, den andre mer farge i og går mot eplegrønn (ikke fullt så skarp)

Jeg falt bare helt for de :o) Gikk og gikk lenge, så på alle mulige farger, men så plutselig fant jeg akkurat de. Hadde ikke tenkt på grønt i det hele tatt jeg.

Og så ble det jo duker og bilder i tillegg også da, he he, kan bruke penger, det er jeg flink til ;-)

hare1365380455
Skrevet

Joda det ble gardiner til slutt, hadde en sånn maraton-dag med innkjøp av alt mulig.

Det ble grønt til slutt. Ensfargede høyder, den ene er helt lys dus grønn, den andre mer farge i og går mot eplegrønn (ikke fullt så skarp)

Jeg falt bare helt for de :o) Gikk og gikk lenge, så på alle mulige farger, men så plutselig fant jeg akkurat de. Hadde ikke tenkt på grønt i det hele tatt jeg.

Og så ble det jo duker og bilder i tillegg også da, he he, kan bruke penger, det er jeg flink til ;-)

Det høres flott ut! Høres ut som om dere får det koselig i det nye huset! :)

Skrevet

Gratulerer!! Høres kjempefint ut.

Kos deg i nytt hus da!

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer!! Høres kjempefint ut.

Kos deg i nytt hus da!

Takk takk. Hadde en rolig kveld hjemme, det var godt, fant roen.

Og når jeg endelig fikk internett opp og gå, var kvelden komplett ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med nytt hus og innflyttinga!!!

Takker :o)

Det er ett styr og flytte, men det er deiligt når en endelig er ferdig.

Og så har jeg fått kastet mye rot (jøss så mye rart vi hadde).

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med det nye huset! =D

Takk takk :o)

Er ett styr uten like og pakke, men så godt og nå ha kontroll på hva jeg har i skap og skuffer.

Og flytte fra en overfylt stue, er det nå åpent og lyst rundt meg, akkurat slik jeg liker det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...