Gjest Shira12 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Etter ett og ett halvt års slit, sov vi første natta i det nye huset i natt. Akkurat nå er jeg i gamle leiligheten, men det er fordi jeg måtte dole ) Skal flytte pcèn over snart, men kontoret er ikke helt klart. Men vi fikk ny bærbar i posten i dag *jippi* så vi ordner den til først. Mangler en gardin her og der, litt verktøy rundt om kring, har for lite møbler enda, men det er vel litt av sjarmen?! Ja og så er jo ikke ny seng på plass enda, for jeg har enda ikke greidd og bestemme meg *sukk* I kveld tror jeg at jeg skal nyte et glass god vin og se meg rundt på all plassen jeg har. Vi har bodd meeeget trangt nå siden guttungen ble født, men nå kan vi boltre oss. Så det er en veldig glad Shira som doler idag:o) Ha en fin fin dag alle sammen! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Gratulerer med det! Har du kjøpt nye gardiner? Hvilken farge havnet du i så fall på? Da må du kose deg masse i dag! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Gratulerer med det! Har du kjøpt nye gardiner? Hvilken farge havnet du i så fall på? Da må du kose deg masse i dag! Joda det ble gardiner til slutt, hadde en sånn maraton-dag med innkjøp av alt mulig. Det ble grønt til slutt. Ensfargede høyder, den ene er helt lys dus grønn, den andre mer farge i og går mot eplegrønn (ikke fullt så skarp) Jeg falt bare helt for de ) Gikk og gikk lenge, så på alle mulige farger, men så plutselig fant jeg akkurat de. Hadde ikke tenkt på grønt i det hele tatt jeg. Og så ble det jo duker og bilder i tillegg også da, he he, kan bruke penger, det er jeg flink til ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Joda det ble gardiner til slutt, hadde en sånn maraton-dag med innkjøp av alt mulig. Det ble grønt til slutt. Ensfargede høyder, den ene er helt lys dus grønn, den andre mer farge i og går mot eplegrønn (ikke fullt så skarp) Jeg falt bare helt for de ) Gikk og gikk lenge, så på alle mulige farger, men så plutselig fant jeg akkurat de. Hadde ikke tenkt på grønt i det hele tatt jeg. Og så ble det jo duker og bilder i tillegg også da, he he, kan bruke penger, det er jeg flink til ;-) Det høres flott ut! Høres ut som om dere får det koselig i det nye huset! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Gratulerer!! Høres kjempefint ut. Kos deg i nytt hus da! 0 Siter
EllaJo Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Gratulerer med nytt hus og innflyttinga!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Gratulerer!! Høres kjempefint ut. Kos deg i nytt hus da! Takk takk. Hadde en rolig kveld hjemme, det var godt, fant roen. Og når jeg endelig fikk internett opp og gå, var kvelden komplett ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Gratulerer med nytt hus og innflyttinga!!! Takker ) Det er ett styr og flytte, men det er deiligt når en endelig er ferdig. Og så har jeg fått kastet mye rot (jøss så mye rart vi hadde). 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Gratulerer med det nye huset! =D 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Gratulerer med det nye huset! =D Takk takk ) Er ett styr uten like og pakke, men så godt og nå ha kontroll på hva jeg har i skap og skuffer. Og flytte fra en overfylt stue, er det nå åpent og lyst rundt meg, akkurat slik jeg liker det ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.