Gå til innhold

hvor finner jeg mal på CV på Word?

Anbefalte innlegg

Gjest vebauvibfdx
Skrevet

Jeg har sikkert en gammel versjon av Word, for jeg finner altså ikke en slik mal for CV. Noen som vet hvor de er?

Også: På utdanning, skriver man bare det som er fullført, eller skriver man også opp det som man holder på med?

Fortsetter under...

Skrevet

hvis du går på meny og trykker på ny så skal de komme noen maler opp, og der skal du finne cv- blant valgene der

jeg ville ha skrevet opp nåværende studium......

og så skrevet tidligere studium

bla bla bla

Kan jo skrive en masse tull og sjekke om du blir oppdaget. Kanskje du får toppstilling til og med?

Nei,da ikke gjør det. Tenkte bare litt på det han Sudbø hadde gjort.

Skrevet

Har ganske ny word, vet ikke hvordan de gamle malene virker, men du skal oppgi utdanning du holder på med også, evt legge ved en attest som viser at du går på studiet/karakterutskrift el.l.

Du finner en del maler på microsoft.com - under templates

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...