Gjest vebauvibfdx Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg har sikkert en gammel versjon av Word, for jeg finner altså ikke en slik mal for CV. Noen som vet hvor de er? Også: På utdanning, skriver man bare det som er fullført, eller skriver man også opp det som man holder på med? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 hvis du går på meny og trykker på ny så skal de komme noen maler opp, og der skal du finne cv- blant valgene der jeg ville ha skrevet opp nåværende studium...... og så skrevet tidligere studium bla bla bla Kan jo skrive en masse tull og sjekke om du blir oppdaget. Kanskje du får toppstilling til og med? Nei,da ikke gjør det. Tenkte bare litt på det han Sudbø hadde gjort. 0 Siter
citygirl Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Har ganske ny word, vet ikke hvordan de gamle malene virker, men du skal oppgi utdanning du holder på med også, evt legge ved en attest som viser at du går på studiet/karakterutskrift el.l. Du finner en del maler på microsoft.com - under templates 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.