Gå til innhold

Hva blir lørdags maten denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha taco denne uka også.

Sønnen og jeg bruker å ha taco de helgene vi er hjemme alene.

(han får bestemme det)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

9

• carma

2

• hare1365380455

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jouline
Skrevet

"denne uka".....hvorfor ikke denne HELGEN?? Forøvrig skal ikke ordet lørdagsmaten deles.

Skrevet

Hjemmelaga hamburgere med salsadressing og råstekte poteter.

Skrevet

"denne uka".....hvorfor ikke denne HELGEN?? Forøvrig skal ikke ordet lørdagsmaten deles.

Det ble du mett på, tenker jeg...

Skrevet

Sambo lager pizza i kveld :-D

Aner ikke. Diskuterer det nå. Har elgkarbonade i frysen. Tips til tilbredning?

Litt tom for kokkekreativitet akkurat nå.

Annonse

Skrevet

Jeg stekte laks og grønnsaker i folie i stekeovn. Denne gangen glemte jeg løk, men det ble godt likevel.

Må vel ha et eller annet senere i kveld også, men vet ikke hva det blir.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi er bedt bort på reker i kveld.

Der sa du noe :-)

Jeg har reker i fryseren, det skal jeg jammen ta opp og tine så jeg og min kjære kan kose oss med det etter at barna er puttet til køys. Det er igjen hvitvin i treliteren i kjøleskapet, så dette blir bra.

Takk for inspirasjonen :-)

Skrevet

Hjemmelaget pizza eller lasagne, vi har ikke helt bestemt oss ennå :)

Skrevet

Vi har vært på Egon. :o) Ungene spiste pannekaker og jeg hadde kyllingburdger - den var knallgod!

I kveld skal jeg ha en søster og en venninne på besøk og vi skal spille kort, spise snop og prate skit. :o) *Fornøyd*

Jentungen1365380808
Skrevet

Hjemmelaget vegetarpizza. Har ikke hatt det siden lenge før jul.

Skrevet

Denne helgen har middagen vært svært enkel, ettersom jeg var ute på byen igår og skal ut ikveld også. Så det ble pannekaker igår og spaghetti idag. Enkelt men godt ;)

Imorgen blir det laks i min yndlingssaus :)

Annonse

Skrevet

Vi er bedt bort på reker i kveld.

Ah, heldiggris!!

Jeg har masse deilige reker i fryseren, men mannen min er "allergisk" mot alt som har levd under vann.... Kjedelig å spise to forskjellige ting, så når mannen i huset er borte en lørdag kveld blir det reker på meg :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ah, heldiggris!!

Jeg har masse deilige reker i fryseren, men mannen min er "allergisk" mot alt som har levd under vann.... Kjedelig å spise to forskjellige ting, så når mannen i huset er borte en lørdag kveld blir det reker på meg :-)

Kom hit da, så kan du spise reker sammen med oss!

Jeg har akkurat hentet rekene opp av fryseren :-)

Meg1365380063
Skrevet

Akkurat nå steker jeg vafler.

Til middag blir det kylling i fajitas, og fruktsalat med sjokoladesaus til dessert.

Og kvelds-/nattmat blir ferskt brød og cabaret.

Mmm...! Lenge leve lørdager!

Skrevet

Jeg har akkurat spsit pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. (Litt uvanlig lørdagskveldmiddag, selv om vi har hatt det en gang før, men det smaker jo godt. I alle fall er barna storfornøyde.)

Min kjære stod for både laging og opprydding - jeg blir nesten litt bortskjemt til tider.

Skrevet

Jeg har akkurat spsit pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. (Litt uvanlig lørdagskveldmiddag, selv om vi har hatt det en gang før, men det smaker jo godt. I alle fall er barna storfornøyde.)

Min kjære stod for både laging og opprydding - jeg blir nesten litt bortskjemt til tider.

Hjelp! Bacon og syltetöy??? Litt uvanlig kombinasjon for meg, gitt...

Skrevet

Kom hit da, så kan du spise reker sammen med oss!

Jeg har akkurat hentet rekene opp av fryseren :-)

Spørs om jeg rekker neste fly da ;-)

Hvis ryktene er sanne kan man jo risikere å snø ned ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...