Gjest midia Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Vi skal ha taco denne uka også. Sønnen og jeg bruker å ha taco de helgene vi er hjemme alene. (han får bestemme det) 0 Siter
Gjest Jouline Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 "denne uka".....hvorfor ikke denne HELGEN?? Forøvrig skal ikke ordet lørdagsmaten deles. 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hjemmelaga hamburgere med salsadressing og råstekte poteter. 0 Siter
carma Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 "denne uka".....hvorfor ikke denne HELGEN?? Forøvrig skal ikke ordet lørdagsmaten deles. Det ble du mett på, tenker jeg... 0 Siter
citygirl Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Sambo lager pizza i kveld :-D Aner ikke. Diskuterer det nå. Har elgkarbonade i frysen. Tips til tilbredning? Litt tom for kokkekreativitet akkurat nå. 0 Siter
fresja Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg stekte laks og grønnsaker i folie i stekeovn. Denne gangen glemte jeg løk, men det ble godt likevel. Må vel ha et eller annet senere i kveld også, men vet ikke hva det blir. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Vi er bedt bort på reker i kveld. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Vi er bedt bort på reker i kveld. Der sa du noe :-) Jeg har reker i fryseren, det skal jeg jammen ta opp og tine så jeg og min kjære kan kose oss med det etter at barna er puttet til køys. Det er igjen hvitvin i treliteren i kjøleskapet, så dette blir bra. Takk for inspirasjonen :-) 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hjemmelaget pizza eller lasagne, vi har ikke helt bestemt oss ennå 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Vi har vært på Egon. ) Ungene spiste pannekaker og jeg hadde kyllingburdger - den var knallgod! I kveld skal jeg ha en søster og en venninne på besøk og vi skal spille kort, spise snop og prate skit. ) *Fornøyd* 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hjemmelaget vegetarpizza. Har ikke hatt det siden lenge før jul. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Denne helgen har middagen vært svært enkel, ettersom jeg var ute på byen igår og skal ut ikveld også. Så det ble pannekaker igår og spaghetti idag. Enkelt men godt Imorgen blir det laks i min yndlingssaus 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Vi er bedt bort på reker i kveld. Ah, heldiggris!! Jeg har masse deilige reker i fryseren, men mannen min er "allergisk" mot alt som har levd under vann.... Kjedelig å spise to forskjellige ting, så når mannen i huset er borte en lørdag kveld blir det reker på meg :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Ah, heldiggris!! Jeg har masse deilige reker i fryseren, men mannen min er "allergisk" mot alt som har levd under vann.... Kjedelig å spise to forskjellige ting, så når mannen i huset er borte en lørdag kveld blir det reker på meg :-) Kom hit da, så kan du spise reker sammen med oss! Jeg har akkurat hentet rekene opp av fryseren :-) 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Akkurat nå steker jeg vafler. Til middag blir det kylling i fajitas, og fruktsalat med sjokoladesaus til dessert. Og kvelds-/nattmat blir ferskt brød og cabaret. Mmm...! Lenge leve lørdager! 0 Siter
Gyda Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Det ble du mett på, tenker jeg... Godt svart! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg har akkurat spsit pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. (Litt uvanlig lørdagskveldmiddag, selv om vi har hatt det en gang før, men det smaker jo godt. I alle fall er barna storfornøyde.) Min kjære stod for både laging og opprydding - jeg blir nesten litt bortskjemt til tider. 0 Siter
Anaïs Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg har akkurat spsit pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. (Litt uvanlig lørdagskveldmiddag, selv om vi har hatt det en gang før, men det smaker jo godt. I alle fall er barna storfornøyde.) Min kjære stod for både laging og opprydding - jeg blir nesten litt bortskjemt til tider. Hjelp! Bacon og syltetöy??? Litt uvanlig kombinasjon for meg, gitt... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Kom hit da, så kan du spise reker sammen med oss! Jeg har akkurat hentet rekene opp av fryseren :-) Spørs om jeg rekker neste fly da ;-) Hvis ryktene er sanne kan man jo risikere å snø ned ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.