Gå til innhold

Hva blir lørdags maten denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"denne uka".....hvorfor ikke denne HELGEN?? Forøvrig skal ikke ordet lørdagsmaten deles.

Uff da så mye det ble for deg å rette opp.

Du skal ikke ha noe lørdagsmat du da?

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

9

• carma

2

• hare1365380455

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Spørs om jeg rekker neste fly da ;-)

Hvis ryktene er sanne kan man jo risikere å snø ned ;-)

Ja, det har kommet enorme mengder snø hit i løpet av de to siste dagene. Men nå er det opplett :-)

Jeg skal i hvert fall tenke på deg mens vi spiser :-)

Så kan du heller få reker neste gang du er på disse kanter.

Skrevet

Hjelp! Bacon og syltetöy??? Litt uvanlig kombinasjon for meg, gitt...

Men det smaker godt - for meg i alle fall. Og dersom du ikke har prøvd det, burde du gi det en sjanse. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I dag har jeg spist firekorn med skummet kulturmelk, og to plater vafler.

Jeg jobber i natt, og her skal jeg kose med med en isboks fullstappa med kylling, ris og epler. Det blir 3 måltider i løpet av natta.

Skrevet

Hadde lyst på lasagne, men vi hadde ikke kjøttdeig. Det ble to Grandiosaer i stedet, og i koste oss med dem alle fem, foran barne-tv'en.

Når ungene er lagt, skal vi ta frem vin, Baileys og Hot shots! Min kjære kom hjem fra Danmark i dag :-)

Skrevet

Ja, det har kommet enorme mengder snø hit i løpet av de to siste dagene. Men nå er det opplett :-)

Jeg kjørte forbi et skilt med "ferske reker" i stad. Holdt på stoppe, men så ble det ikke til det.

Nå har du fått meg til å angre ... Det er mulig jeg kommer anstigendes - ikke lås døra!

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg kjørte forbi et skilt med "ferske reker" i stad. Holdt på stoppe, men så ble det ikke til det.

Nå har du fått meg til å angre ... Det er mulig jeg kommer anstigendes - ikke lås døra!

Neida, døra er åpen den :)

Du har langt kortere vei enn togli, så det er t.o.m. gjennomførbart!

Skrevet

Neida, døra er åpen den :)

Du har langt kortere vei enn togli, så det er t.o.m. gjennomførbart!

Uten tvil! ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

I dag har jeg spist firekorn med skummet kulturmelk, og to plater vafler.

Jeg jobber i natt, og her skal jeg kose med med en isboks fullstappa med kylling, ris og epler. Det blir 3 måltider i løpet av natta.

Så om jeg skulle bli liggende søvnløs i natt, så kan jeg tilkalle deg for en chat?

Skrevet

Men det smaker godt - for meg i alle fall. Og dersom du ikke har prøvd det, burde du gi det en sjanse. :o)

Ja, ble veldig nysgjerrig nà, er det en norsk oppskrift? Uansett, jeg mà pröve!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så om jeg skulle bli liggende søvnløs i natt, så kan jeg tilkalle deg for en chat?

Det er klart du kan det! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er klart du kan det! :)

Så bra! Godt å kunne ha deg i bakhånd.

Kanskje snakkes vi til natta, men jeg håper mest på en god natts søvn :-)

Annonse

Skrevet

Pølser i brød og lomper, enkelt og greit når man har barneselskap.

Skrevet

Ja, ble veldig nysgjerrig nà, er det en norsk oppskrift? Uansett, jeg mà pröve!

Jeg er i allefall oppvokst med det.

Skrevet

Godt svart! :o)

Me hadde den nye pizzaen (grandiosa) med biff :-))

Bris1365380442
Skrevet

Jeg har wok-et marinert svinekjøtt, brokkoli, løk, hvitløk, babymais, bønnespirer og ris. Det ble nam.

Skrevet

Takker og bukker :-)

Skrevet

Hadde lyst på lasagne, men vi hadde ikke kjøttdeig. Det ble to Grandiosaer i stedet, og i koste oss med dem alle fem, foran barne-tv'en.

Når ungene er lagt, skal vi ta frem vin, Baileys og Hot shots! Min kjære kom hjem fra Danmark i dag :-)

Det ble ingenting av det likvide vi skulle kose oss med.

Skulle jo kose oss nå når han var kommet hjem, og så klarer vi å spolere det med å irritere oss over oppførselen til hverandre :-(

ÅÅÅÅå så kjedelig det er å legge seg når en er sure på hverandre!!!!!

Skrevet

Jeg er i allefall oppvokst med det.

Bacon og blåbærsylte er et must!! Gubben hadde aldri prøvd det før han ble sammen med meg. Nå kan han ikke skjønne hva han tenkte på før ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...