Gjest midia Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 "denne uka".....hvorfor ikke denne HELGEN?? Forøvrig skal ikke ordet lørdagsmaten deles. Uff da så mye det ble for deg å rette opp. Du skal ikke ha noe lørdagsmat du da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Spørs om jeg rekker neste fly da ;-) Hvis ryktene er sanne kan man jo risikere å snø ned ;-) Ja, det har kommet enorme mengder snø hit i løpet av de to siste dagene. Men nå er det opplett :-) Jeg skal i hvert fall tenke på deg mens vi spiser :-) Så kan du heller få reker neste gang du er på disse kanter. 0 Siter
Gyda Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hjelp! Bacon og syltetöy??? Litt uvanlig kombinasjon for meg, gitt... Men det smaker godt - for meg i alle fall. Og dersom du ikke har prøvd det, burde du gi det en sjanse. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 I dag har jeg spist firekorn med skummet kulturmelk, og to plater vafler. Jeg jobber i natt, og her skal jeg kose med med en isboks fullstappa med kylling, ris og epler. Det blir 3 måltider i løpet av natta. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hadde lyst på lasagne, men vi hadde ikke kjøttdeig. Det ble to Grandiosaer i stedet, og i koste oss med dem alle fem, foran barne-tv'en. Når ungene er lagt, skal vi ta frem vin, Baileys og Hot shots! Min kjære kom hjem fra Danmark i dag :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Ja, det har kommet enorme mengder snø hit i løpet av de to siste dagene. Men nå er det opplett :-) Jeg skal i hvert fall tenke på deg mens vi spiser :-) Så kan du heller få reker neste gang du er på disse kanter. Jeg kjørte forbi et skilt med "ferske reker" i stad. Holdt på stoppe, men så ble det ikke til det. Nå har du fått meg til å angre ... Det er mulig jeg kommer anstigendes - ikke lås døra! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg kjørte forbi et skilt med "ferske reker" i stad. Holdt på stoppe, men så ble det ikke til det. Nå har du fått meg til å angre ... Det er mulig jeg kommer anstigendes - ikke lås døra! Neida, døra er åpen den Du har langt kortere vei enn togli, så det er t.o.m. gjennomførbart! 0 Siter
Gyda Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Neida, døra er åpen den Du har langt kortere vei enn togli, så det er t.o.m. gjennomførbart! Uten tvil! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 I dag har jeg spist firekorn med skummet kulturmelk, og to plater vafler. Jeg jobber i natt, og her skal jeg kose med med en isboks fullstappa med kylling, ris og epler. Det blir 3 måltider i løpet av natta. Så om jeg skulle bli liggende søvnløs i natt, så kan jeg tilkalle deg for en chat? 0 Siter
Anaïs Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Men det smaker godt - for meg i alle fall. Og dersom du ikke har prøvd det, burde du gi det en sjanse. ) Ja, ble veldig nysgjerrig nà, er det en norsk oppskrift? Uansett, jeg mà pröve! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Så om jeg skulle bli liggende søvnløs i natt, så kan jeg tilkalle deg for en chat? Det er klart du kan det! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Det er klart du kan det! Så bra! Godt å kunne ha deg i bakhånd. Kanskje snakkes vi til natta, men jeg håper mest på en god natts søvn :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Pølser i brød og lomper, enkelt og greit når man har barneselskap. 0 Siter
Gyda Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Ja, ble veldig nysgjerrig nà, er det en norsk oppskrift? Uansett, jeg mà pröve! Jeg er i allefall oppvokst med det. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Godt svart! ) Me hadde den nye pizzaen (grandiosa) med biff :-)) 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg har wok-et marinert svinekjøtt, brokkoli, løk, hvitløk, babymais, bønnespirer og ris. Det ble nam. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Ja, det har kommet enorme mengder snø hit i løpet av de to siste dagene. Men nå er det opplett :-) Jeg skal i hvert fall tenke på deg mens vi spiser :-) Så kan du heller få reker neste gang du er på disse kanter. Takker og bukker :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hadde lyst på lasagne, men vi hadde ikke kjøttdeig. Det ble to Grandiosaer i stedet, og i koste oss med dem alle fem, foran barne-tv'en. Når ungene er lagt, skal vi ta frem vin, Baileys og Hot shots! Min kjære kom hjem fra Danmark i dag :-) Det ble ingenting av det likvide vi skulle kose oss med. Skulle jo kose oss nå når han var kommet hjem, og så klarer vi å spolere det med å irritere oss over oppførselen til hverandre :-( ÅÅÅÅå så kjedelig det er å legge seg når en er sure på hverandre!!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg er i allefall oppvokst med det. Bacon og blåbærsylte er et must!! Gubben hadde aldri prøvd det før han ble sammen med meg. Nå kan han ikke skjønne hva han tenkte på før ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.