Gå til innhold

Hva blir lørdags maten denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bacon og blåbærsylte er et must!! Gubben hadde aldri prøvd det før han ble sammen med meg. Nå kan han ikke skjønne hva han tenkte på før ;-)

Ææææææææsj!

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

9

• carma

2

• hare1365380455

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I går ble det bare pølser -vi kom rett fra bursdag og skulle rekke Gullfisken . blæh.

Gjest Shira12
Skrevet

Ble taco på oss i går også.

Skal reise vekk på mandag, og da er taco greitt i og med at jeg får brukt opp salat, agurk o.l som ikke varer evig i kjøleskapet.

Godt er det også :o)

Det smakte faktisk enda bedre siden jeg kunne hive alt inn i oppvaskmaskina etterpå, og slapp og vaske opp!

Skrevet

Bacon og blåbærsylte er et must!! Gubben hadde aldri prøvd det før han ble sammen med meg. Nå kan han ikke skjønne hva han tenkte på før ;-)

Nettopp. Sånn er det bare. Takk for støtten, Togli.

Det ikke oss det er synd på - bare de der ute som ikke har fått lov til å prøve det.

:o)

Skrevet

Ææææææææsj!

Hvis du ikke har prøvd det, har du ikke lov til å reagere sånn.

*vifter med pekefingeren*

hare1365380455
Skrevet

Jeg har akkurat spsit pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. (Litt uvanlig lørdagskveldmiddag, selv om vi har hatt det en gang før, men det smaker jo godt. I alle fall er barna storfornøyde.)

Min kjære stod for både laging og opprydding - jeg blir nesten litt bortskjemt til tider.

Det var en underlig kombinasjon. Hm.

Annonse

Skrevet

Det var en underlig kombinasjon. Hm.

Underlig? Ja, det spørs jo hva man er vant til. Jeg er oppvokst med det (helt vanlig der jeg kommer fra), og alle jeg har introdusert det for har likt det veldig godt.

Det er bare å prøve.

Skrevet

Hvis du ikke har prøvd det, har du ikke lov til å reagere sånn.

*vifter med pekefingeren*

Vil ikke, vil ikke!

Skrevet

Nettopp. Sånn er det bare. Takk for støtten, Togli.

Det ikke oss det er synd på - bare de der ute som ikke har fått lov til å prøve det.

:o)

Heeelt sant!

Jeg prøver nå å overbevise min nye svoger (fra sørøstlandet) om at bacon MÅ være med i pannekakene. Han på sin side påstår at det blir akkurat som å putte ananas i pizza'n. Noe han synes er grusomt ;-)

Han vet ikke hva han snakker om!!!!

Skrevet

Vil ikke, vil ikke!

Døh, asså..Nå høres du akkurat ut som datra mi på fem år!!!!

*ser strengt på cecily*

hare1365380455
Skrevet

Underlig? Ja, det spørs jo hva man er vant til. Jeg er oppvokst med det (helt vanlig der jeg kommer fra), og alle jeg har introdusert det for har likt det veldig godt.

Det er bare å prøve.

Kanskje en dag jeg er ekstra vågal...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har akkurat spsit pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. (Litt uvanlig lørdagskveldmiddag, selv om vi har hatt det en gang før, men det smaker jo godt. I alle fall er barna storfornøyde.)

Min kjære stod for både laging og opprydding - jeg blir nesten litt bortskjemt til tider.

Har du syltetøy på de pannekakene med bacon?

Jeg har sukker på de pannekakene med bacon jeg! Og sukker på de uten også... :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...