Gå til innhold

Tor Milde igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tenk å kalle ei ung jente for søppelhue, enda hun ikke gjorde annet enn å stå stille og rolig å synge en sang.

Nydelig sang hun også.

Den beste av alle, synes jeg.

Kjenner jeg blir farlig sinna på den mannen.

Fortsetter under...

Skrevet

Tor M er fin ham. Han balanserer bra mellom å gi klare budskap og seernes behov for underholdning.

Jenta gjorde den største blunderen SJØL, når hun stilte med den irriterende piercingen i underleppa.

Hun hadde imidlertid en kul og litt "rar" stemme, og hun fikk derfor en ny sjanse.

Det stiller altfor mange ungdommer i IDOL, som enten har har dårlige rådgivere, eller et noe forvrengt bilde av sine egne ferdigheter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke sett på Idol og har derfor ikke fått med meg mer enn mengder av medieoppslag rundt denne mannens kommentarer, så egentlig burde jeg kanskje ikke uttale meg.

Men selv jeg har fått med meg at Tor Milde var dommer også i fjor, og at han kjørte en greie på å være hard og brutal. Sannsynligvis trekker han mange seere. Enten fordi folk liker hans skarpe tunge, eller fordi folk elsker å hate noen.

Årets deltakere vet i hvert fall hva de får, og hvis de på forhånd ikke trodde de ville være i stand til å takle denne mannens ærlige tunge, burde de ikke meldt seg på showet.

Men sånn i utgangspunktet er jeg naturligvis enig i at en mann gått oppi åra burde se seg for god til å æreskrenke 16 år gamle jenter.

På den annen side er det grenser for hva man kan forvente av gammel gris som for ikke veldig lenge siden var samboer med en 17-åring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...