Gå til innhold

Advokat Thomas Myran , gidder du svare ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet ikke helt om dette er rette forumet eller hva, men men, skit au..

Hvis man har en psykisk lidelse, og lidelsen har gjort at man har blitt isolert fra omverden i flere år. Livet stoppet opp.

Så blir man frisk og har ingen penger,utdannelse etc.. har man krav på noe?

Jeg har hørt om en som fikk utbetalt et par hundretusen.

Var dette etterbetaling av trygd, eller hva kalles dette?

Kan man lese om hva man har krav på i ulike situasjoner;på internet et sted?

Skrevet

Jeg ble isolert rundt 18 år, er nå 23 og har ikke hatt noe trygd eller støtte før,eller annen inntekt. Bare forsvant jeg ! :P

Har tatt kontakt med kommunen nå og skal snart søke om "økonomisk bistand fra sosialkontoret". Men vet ikke helt hva jeg har rett på. Eller hva dette går ut på..

Er trygd det rette ordet på dette?

Advokat Thomas Myran
Skrevet

Så lenge du er frisk vil ikke trygdekontoret kunne hjelpe deg særlig. Mest nærliggende er nok Aetat og sos.kontor i kommunen.

Mvh.

Thomas Myran

Advokat

Skrevet

Så lenge du er frisk vil ikke trygdekontoret kunne hjelpe deg særlig. Mest nærliggende er nok Aetat og sos.kontor i kommunen.

Mvh.

Thomas Myran

Advokat

Okay, takk for svaret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...