Gjest Avant Garden Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 skul visst være bra for immunforsvaret og hindre forkjølelser. Har også vært utprøvd på Haukeland Sykehus står det Har noen her gode erfaringer med det? Godt mulig at effekten bare er placebo, men hvis man får bra effekt pga placebo så er det jo ikke så dumt det heller? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har stått over (nesten) to store forkjølelser siden jeg begynte med å ta Avantgarden hver dag. Jeg vet de var store fordi andre jeg fikk den av, ble kjempesjuke. Ellers er det meg som blir sjukest her. Jeg har ellers prøvd det meste av helsekost uten varig virkning. Jeg er spent på dette nye, om det vil vare. Det er jo jævla dyrt, da, men om det holder meg frisk(ere) så betaler jeg det gladelig. Jeg har dårlig immunforsvar, og litt astma og er sjuk i evigheter når jeg først begynner. Men altså 7 måneder siden en ordentlig forkjølelse på meg nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.