Gjest Timari Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 nå får jeg opp både svarene til kari Kruskakli, Togli, SSD og Flisa Nei, da så ille er det ikke:=) men jeg får plutselig opp gamle svar til meg. Neste gang jeg trykker så kan jeg få opp de aller nyeste svarene merkelig... har det skjedd hos dere også? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Togli er jaggu utsatt her. Hun får svi nesten hver gang andre får opp noens svar. Men det er første gang for meg. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Togli er jaggu utsatt her. Hun får svi nesten hver gang andre får opp noens svar. Men det er første gang for meg. tror ikke jeg fikk skrevet tydelig nok at det var en spøk at jeg fikk opp andres svar Får bare opp mine egne svar, men noen ganger gamle svar også Lurer på hva jeg får opp neste gang. Mye rart man får snusen i.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Togli er jaggu utsatt her. Hun får svi nesten hver gang andre får opp noens svar. Men det er første gang for meg. Ja, jeg er jaggu meg glad for at jeg ikke har mange svin på skogen!!! ;-) Lurer på om M.Angelica har fått svar fra webbis? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 tror ikke jeg fikk skrevet tydelig nok at det var en spøk at jeg fikk opp andres svar Får bare opp mine egne svar, men noen ganger gamle svar også Lurer på hva jeg får opp neste gang. Mye rart man får snusen i.. Aha :-) Jeg var litt rask på avtrekker'n! Tydelig at det er noe muffens med "svar-til-meg-funksjonen" iallefall... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Ja, jeg er jaggu meg glad for at jeg ikke har mange svin på skogen!!! ;-) Lurer på om M.Angelica har fått svar fra webbis? Det har hun nok fått. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Det har hun nok fått. Da får hun kjappe seg å opplyse meg :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ja, jeg er jaggu meg glad for at jeg ikke har mange svin på skogen!!! ;-) Lurer på om M.Angelica har fått svar fra webbis? Ja, det har jeg.. Et kort svar at de ikke vet hvorfor det skjer og de skal prøve å fikse det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ja, det har jeg.. Et kort svar at de ikke vet hvorfor det skjer og de skal prøve å fikse det. Godt å høre! Og satser på at dette fikses kjapt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.