Gå til innhold

merkelige forslag fra mann - ONS

Anbefalte innlegg

Gjest Salamandra

Jeg har ikke hatt sex på så lenge jeg kan huske og hadde derfor sex med en vilt fremmed mann som jeg møtte på byen. Han var rundt 40, kjekk og ordentlig. Syntes jeg.

Men han kom med noen forslag til sex som gjorde at jeg fikk bakoversveis mens vi hadde begynt på "vorspielet":Han spurte mens han var opphissa om jeg kunne holde *****s hans mens han tisset i doskåla. Han ble helt klart opphisset av det. Han ville også at jeg skulle "rote" i analen hans og han fortalte at han hadde hatt sex med to menn mens tre damer så på?

Jeg er kanskje blåøyd, men fikk meg ikke til annet enn å måpe, og gikk derfra før noe ble gjennomført.

Er detta normalt da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21510-merkelige-forslag-fra-mann-ons/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Normalt og normalt fru Blom, for å sitere Leif Juster. Hva er normalt på dette området?

Noen syns at det som har med urinrøret og urin, for ikke å si analen og avføring å gjøre, er opphissende. Jeg mener det kan være en slags rest av umoden, infantil lyst.

Barn er som du vet opptatt av urin og avføring. Det gir dem sterke lystopplevelser. Slike erfaringer kan sitte igjen i voksen alder, og tar seg ut gjennom den type aktiviteter som denne mannen ønsket med deg.

Ellers er jo opptatthet av analen blitt litt av en motesak, noe som ikke minst har avspeilt seg i denne spalten. Folk har vært mer opptatt av anale samleier eller å bruke penis i skjeden.

Men ikke glem en ting, området rundt anus er intens følsomt for beføling, og gir sterke lystopplevelser. Det gjelder begge kjønn. Samtidig er det et område belagt med mange tabuer, ikke minst av estetisk art.

Du vet sikkert selv hvor deilig det kan være å tømme en full blære. Tissing gir også intens lystfølelse.

En skikkelig tømming av blære og rektum kan være nesten like deilig som en orgasme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...