Gå til innhold

Aker vant Gullfisken - Så lett kan man lure rettferdigheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har en flau smak i munnen over denne vinneren? Her har tusener på tusener av Aker-ansatte med venner deltatt i en taste-dugnad, som viser hvor lett det er å sette fair play og rettferdighet til side ved sms-avstemninger på TV.

Æsj....dette slår negativt ut på den smule goodwill som Aker fikk da reklamen gikk.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Gyda

3

• tuss&troll

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes det er en meget god reklame. Den er særdeles påkostet, provesjonell, og låta er til og med langt bedre enn det meste annet som produseres her på berget.

Send den til Grand Prix!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Synes det er en meget god reklame. Den er særdeles påkostet, provesjonell, og låta er til og med langt bedre enn det meste annet som produseres her på berget.

Send den til Grand Prix!

Til Grand Prix? Phø!

I fjor var det glam, i år blir det drag queens...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Til Grand Prix? Phø!

I fjor var det glam, i år blir det drag queens...

Du har rett. Den er nok for god.

Vi sender som vanlig et nytt freakshow.

Tidligere har vi sent folk som Jahn Teigen. Rune Rudberg. WigWam. Har ikke Finn Kalvik også vært i Grand Prix? En og annen same har i hvert fall vært der!

Herregud. Er det rart utlendingene tror vi er et land med nisser?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Tidligere har vi sent folk som Jahn Teigen. Rune Rudberg. WigWam. Har ikke Finn Kalvik også vært i Grand Prix? En og annen same har i hvert fall vært der!

Hvis de tror vi er nisser, så la oss gi dem nisser. Sende hele haugen fra Månetoppen til finalen! Skal hjelpe til med å plukke blåbær så de kan lage en blåtime som varer herfra til juni.

Annonse

Skrevet

Send den til Grand Prix!

Aker-reklamen er bra, i sin genre, men det er ingen Gullfisk vinner. Absolutt ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aker-reklamen er bra, i sin genre, men det er ingen Gullfisk vinner. Absolutt ikke.

Hvorfor ikke?

Jeg driter nå langt i hvem som vinner noen gullfisk, men jeg trodde det var gode reklamer som var nominert, og det er i hvert fall den beste reklamen jeg har sett på lenge.

Gjest Akerfrue
Skrevet

Jeg synes reklamen er skikkelig god, men min mening teller kanskje ikke siden min mann arbeider for Aker ;-)

Skrevet

Rudis har vel ikke vært GP-finalen???

Men hvilken Aker-reklame er det snakk om?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har han ikke? Mulig du har rett. Er ikke helt oppdatert på GP de siste 20 åra. Men han hadde passet rett inn.

Det er den lange Aker-reklamen som ser ut som en musikkvideo.

Skrevet

Nøtteknekkeren

Annonse

Skrevet

Jeg,en tv slave -har ikke engang sett den på tv...

:Dåne:

Skrevet

Har han ikke? Mulig du har rett. Er ikke helt oppdatert på GP de siste 20 åra. Men han hadde passet rett inn.

Det er den lange Aker-reklamen som ser ut som en musikkvideo.

Jeg måtte gå inn på TV2 og se den på web-tv og jeg har ikke sett den før. Merkelig. Trodde jeg hadde fått med meg det meste av tv-reklamer, men det er mulig at den der som var så lang vr så dyr å sende at den ikke ble sendt så veldig lenge.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg måtte gå inn på TV2 og se den på web-tv og jeg har ikke sett den før. Merkelig. Trodde jeg hadde fått med meg det meste av tv-reklamer, men det er mulig at den der som var så lang vr så dyr å sende at den ikke ble sendt så veldig lenge.

Det kan sikkert stemme. Den gikk veldig mye en liten periode. Men den tok jo en hel reklamepause, en lang sådann, så den må ha kostet flesk.

Skrevet

Den beste reklamesnutten var vel parodien på "Doffen e daua". Den var knall ;-)

Gjest nosigns
Skrevet

Aker-reklame? Hviken er det da? Problemet med dagens reklamer er at de er underholdnig, og ikke reklame! Skjønner??

Doffen har daua er top1 Men ANER ikke hva det er reklame for!

Gjest nosigns
Skrevet

Aker-reklame???????????

Gi meg et hint da! Låt - innhold..., kan ikke huske noen Aker-reklame jeg! Ser på TV mange timer hver dag. Eller det stpr på iallefall da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...