Gå til innhold

Aker vant Gullfisken - Så lett kan man lure rettferdigheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aker-reklame? Hviken er det da? Problemet med dagens reklamer er at de er underholdnig, og ikke reklame! Skjønner??

Doffen har daua er top1 Men ANER ikke hva det er reklame for!

doffen har daua vant vel i fjor? gjorde den ikke? Er for rema 1000

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Gyda

3

• tuss&troll

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan sikkert stemme. Den gikk veldig mye en liten periode. Men den tok jo en hel reklamepause, en lang sådann, så den må ha kostet flesk.

Det stemmer, den gikk veldig ofte, men bare i en kort periode, og bare på TV2 tror jeg. Tror det var sensommer/tidlig høst den gikk, men bare over noen veldig få uker. På den tiden var det vel mange som heller var ute enn å benke seg foran TV sent og tidlig.

Skrevet

Ja, det var kjipe greier. Endeløs lang var reklamen også.

Dårlig at den vant. Skulle vært den andre som vant, den kule med Vil du værra med med hjem, inatt?

Skrevet

Jeg måtte gå inn på TV2 og se den på web-tv og jeg har ikke sett den før. Merkelig. Trodde jeg hadde fått med meg det meste av tv-reklamer, men det er mulig at den der som var så lang vr så dyr å sende at den ikke ble sendt så veldig lenge.

Aker-reklamen ble sendt 20 ganger i fjor, tidlig på sommeren, og jeg digger den :-)

Skrevet

Det var jo håpløst allerede da den gamlehjem-lotto-reklamen ikke gikk videre. Jeg hadde aldri SETT den Akergreia engang, fengende musikke, men absolutt ingen klar Gullfisk-vinner.

...også vi som hadde kjøpt potetgull og alt...

Annonse

Skrevet

Dette er en forferdelig reklamer, kan ikke fatte at den gikk videre og vant.

Den er så lang og kjedelig at man ikke orker å se hele.

Den vant helt sikkert bare fordi det er mange Aker ansatte som stemte. De stemte nok ikke fordi den er fin men fordi føler seg forpliktet til det.

Skrevet

Synes den er fin, jeg... Og veldig catchy musikk. Den er jo ikke morsom, som mange andre gode reklamer (Ja, jeg elsker Doffen-reklamen) men den er flott å se på. Flinke dansere og skuespillere. Reklame handler jo nettopp om å lure folk... ;-)

En reklame som snart kommer til å koste meg tv'n vår, er Specsavers. Den dustereklamen gjør meg helt sikker på at jeg ALDRI skal kjøpe briller der hvertfall! Og jeg må skjerpe meg for å ikke kaste noe på tvn når jeg ser den. BLÆRGH

:-)

Skrevet

Dårlig at den vant. Skulle vært den andre som vant, den kule med Vil du værra med med hjem, inatt?

Helt enig, amber. Den slår alle (selv om jeg glemte hele programmet).

Skrevet

i går kveld. Men jeg ser at det går ireprise fem på tre i dag, så da får jeg sett det da.

:o)

Skrevet

Har han ikke? Mulig du har rett. Er ikke helt oppdatert på GP de siste 20 åra. Men han hadde passet rett inn.

Det er den lange Aker-reklamen som ser ut som en musikkvideo.

Han har vært med i flere norske finaler. Men aldri fått sluppet ut, heldigvis.

Annonse

Skrevet

Det kan sikkert stemme. Den gikk veldig mye en liten periode. Men den tok jo en hel reklamepause, en lang sådann, så den må ha kostet flesk.

Den har den garantert. En ren maktdemonstrasjon. Tøft:-)

Selv om man kanskje kan synes litt synd på konkurrentene som hadde helt andre budsjett...

Skrevet

Totalt verdiløs som reklame. Jeg har aldri sett den før, men så den på nettet nå. Etter et par minutter lukket jeg den - hvor lang er den egentlig? Maken til pretensiøst røl.

"............................................."

Skrevet

Jeg må si jeg ikke skjønner hvorfor den reklamen vant. Jeg har faktisk aldri sett den på tv, og så lenge jeg er hjemme står tv'en på hele dagen, så da burde jeg fått den med meg. Men den ble vist i en forelesning jeg hadde i høst så derfor har jeg sett den.

Jeg synes den er langtekkelig, og jeg forstår ikke hva det er reklame for før det står på slutten, og da har jeg uansett mistet interessen og følger ikke med lenger.

Reklamen er bra laget, men hverken morsom eller effektiv etter min mening.

Skrevet

JAAA vil du værra med meg hjem reklamen skulle definitivt vunnet!!! Den slår jo nøtteknekker reklamen ned i støvlene!

Skrevet

sangen i Aker reklamen ?

Jeg fikk litt dilla på den jeg.

Gjest nutless
Skrevet

sangen i Aker reklamen ?

Jeg fikk litt dilla på den jeg.

du finner info på notteknekker.no, inkl mp3 fil for nedlasting

Skrevet

du finner info på notteknekker.no, inkl mp3 fil for nedlasting

:-) tusen takk.

Da var den på maskina mi !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...