Gå til innhold

Iskaldt inne!

Anbefalte innlegg

Bris1365380442
Skrevet

Er det noen som har et forslag til hva som kan være galt med radiatorene mine? Bor i blokk med sentralfyring og i vinter har det vært veldig av og på med radiatorene, plutselig kan de være iskalde, for så å bli varme igjen. Helt varme har de ikke vært, da. Ringte vaktmesteren og han var her for et par uker siden. Han luftet radiatorene og sa at det var litt luft i et par av dem. Nå er de helt kalde og har vært det i over et døgn. En i styret var inne her i stad og skjønte ingen ting. Fyren går som bare det og rørene er varme, men ingen ting går inn i mine radiatorer. Og ja, de er skrudd på! Bra jeg har ulltepper og varmeflakse! De skal følge det opp på mandag, men dette er da temmelig rart?

Fortsetter under...

Skrevet

Du skulle hatt en sånn radiatornøkkel, så kan du enkelt lufte radiatorene selv. Det er fort gjort at det blir luft i dem. Jeg bodde et sted før, der det stadig var et problem med dette. Da var det veldig greit å kunne fikse det selv i en fei.

Vet ikke hvor man får tak i sånt, jeg syns jeg husker at den liknet på en sånn umbraconøkkel fra Ikea. Du bare løsner på skruen, så presses luften ut. Når det begynner å piple vann, stenger du og så blir det varmt og godt :o) Det er lurt å ha en liten bøtte eller noe under mens du holder på.

Bris1365380442
Skrevet

Du skulle hatt en sånn radiatornøkkel, så kan du enkelt lufte radiatorene selv. Det er fort gjort at det blir luft i dem. Jeg bodde et sted før, der det stadig var et problem med dette. Da var det veldig greit å kunne fikse det selv i en fei.

Vet ikke hvor man får tak i sånt, jeg syns jeg husker at den liknet på en sånn umbraconøkkel fra Ikea. Du bare løsner på skruen, så presses luften ut. Når det begynner å piple vann, stenger du og så blir det varmt og godt :o) Det er lurt å ha en liten bøtte eller noe under mens du holder på.

Har luftet dem nå i kveld... De er like kalde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...