lille fisk Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 leste en tråd med en som spiser bacon og syltetøy sammen og det hørtes litt sært ut for meg, og da kom jeg på at min tante spiser nugatti med majones på... også litt sært.... noen andre som har litt rare kombinasjoner? 0 Siter
citygirl Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hva syns du om brunost med ketsjup? Kollega av meg spiser det hver dag i lunsjen. BLÆRGH 0 Siter
Dalai1365380918 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hva syns du om brunost med ketsjup? Kollega av meg spiser det hver dag i lunsjen. BLÆRGH Jeg kjenner en som smører et tykt lag med ketschup og majones på brødskiva. Klarer ikke å være vitne til at det blir spist! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 I Østfolk selges det pølse i vaffel som om kombinasjonen var den største selvfølgelighet. 0 Siter
lille fisk Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 I Østfolk selges det pølse i vaffel som om kombinasjonen var den største selvfølgelighet. eeehhh...det hørtes ikke helt godt ut... 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg kjenner en som smører et tykt lag med ketschup og majones på brødskiva. Klarer ikke å være vitne til at det blir spist! Majones,senep, (og sylte) er jo digg brunost og syltetøy synes jeg var sært før, men det er ganske godt innimellom ! Husker for lenge siden så spiste en venn av meg kokt makaroni, kald melk, sukker og kanel tror jeg det var.Mener han hadde no annet også oppi smørja, men jeg husker ikke mer en det Smør kansje? hmmm 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Majones,senep, (og sylte) er jo digg brunost og syltetøy synes jeg var sært før, men det er ganske godt innimellom ! Husker for lenge siden så spiste en venn av meg kokt makaroni, kald melk, sukker og kanel tror jeg det var.Mener han hadde no annet også oppi smørja, men jeg husker ikke mer en det Smør kansje? hmmm Hva med baconost og syltetøy?? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut... Majones eller sylteagurk er det eneste som kan hjelpe på så leverposteien blir spiselig ) Jeg liker majones på egg, gul ost eller på kalkunfalukorv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Majones eller sylteagurk er det eneste som kan hjelpe på så leverposteien blir spiselig ) Jeg liker majones på egg, gul ost eller på kalkunfalukorv. De andre kombinasjonene du nevner er helt greie, men majones på leverpostei? *urk* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 De andre kombinasjonene du nevner er helt greie, men majones på leverpostei? *urk* I grunnen litt enig, bortsett fra at jeg mener det er leverposteien som er den ødeleggende faktoren ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 I grunnen litt enig, bortsett fra at jeg mener det er leverposteien som er den ødeleggende faktoren ) Hehe, det samme mener visst datra mi. Nå spiser hun ikke lengre leverpostei, mens majones visstnok er skikkelig digg :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 eeehhh...det hørtes ikke helt godt ut... Nei, det høres ikke godt ut. Men østfoldinger er noen rare dyr. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut... det er da en helt vanlig kombinasjon?! Eller er jeg helt unormal? Jeg tar det på skivene til min unge også av og til. 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hva med baconost og syltetøy?? no comment... (Yuuuuuck!!!) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 det er da en helt vanlig kombinasjon?! Eller er jeg helt unormal? Jeg tar det på skivene til min unge også av og til. Veldig godt ) 0 Siter
Gjest fatfree not Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Det eneste jeg har majones oppå er servelat på brødskive sammen med tomat og evt. løk. Ellers er majones noe jeg kun blander i salatdressinger 0 Siter
lille fisk Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut... leverpostei og majones er jo to ting som hører sammen. sjefen min stussa på at jeg spiste det sammen, men jeg trodde det var vanlig 0 Siter
lille fisk Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Hva med baconost og syltetøy?? ææææsj... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.