Gå til innhold

Nugatti og Majones!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste en tråd med en som spiser bacon og syltetøy sammen og det hørtes litt sært ut for meg, og da kom jeg på at min tante spiser nugatti med majones på... også litt sært....

noen andre som har litt rare kombinasjoner?

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• lille fisk

4

• flisa

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva syns du om brunost med ketsjup? Kollega av meg spiser det hver dag i lunsjen. BLÆRGH

Dalai1365380918
Skrevet

Hva syns du om brunost med ketsjup? Kollega av meg spiser det hver dag i lunsjen. BLÆRGH

Jeg kjenner en som smører et tykt lag med ketschup og majones på brødskiva. Klarer ikke å være vitne til at det blir spist!

ShitDiddelyDo
Skrevet

I Østfolk selges det pølse i vaffel som om kombinasjonen var den største selvfølgelighet.

Skrevet

I Østfolk selges det pølse i vaffel som om kombinasjonen var den største selvfølgelighet.

eeehhh...det hørtes ikke helt godt ut...

Skrevet

Jeg kjenner en som smører et tykt lag med ketschup og majones på brødskiva. Klarer ikke å være vitne til at det blir spist!

Majones,senep, (og sylte) er jo digg :P

brunost og syltetøy synes jeg var sært før, men det er ganske godt innimellom !

Husker for lenge siden så spiste en venn av meg

kokt makaroni,

kald melk,

sukker og kanel

tror jeg det var.Mener han hadde no annet også oppi smørja, men jeg husker ikke mer en det :o Smør kansje? hmmm

sprelline1365380900
Skrevet

Majones,senep, (og sylte) er jo digg :P

brunost og syltetøy synes jeg var sært før, men det er ganske godt innimellom !

Husker for lenge siden så spiste en venn av meg

kokt makaroni,

kald melk,

sukker og kanel

tror jeg det var.Mener han hadde no annet også oppi smørja, men jeg husker ikke mer en det :o Smør kansje? hmmm

Hva med baconost og syltetøy??

Skrevet

Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut...

Skrevet

Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut...

Majones eller sylteagurk er det eneste som kan hjelpe på så leverposteien blir spiselig :o)

Jeg liker majones på egg, gul ost eller på kalkunfalukorv.

Skrevet

Majones eller sylteagurk er det eneste som kan hjelpe på så leverposteien blir spiselig :o)

Jeg liker majones på egg, gul ost eller på kalkunfalukorv.

De andre kombinasjonene du nevner er helt greie, men majones på leverpostei? *urk*

Skrevet

De andre kombinasjonene du nevner er helt greie, men majones på leverpostei? *urk*

I grunnen litt enig, bortsett fra at jeg mener det er leverposteien som er den ødeleggende faktoren :o)

Skrevet

I grunnen litt enig, bortsett fra at jeg mener det er leverposteien som er den ødeleggende faktoren :o)

Hehe, det samme mener visst datra mi. Nå spiser hun ikke lengre leverpostei, mens majones visstnok er skikkelig digg :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

eeehhh...det hørtes ikke helt godt ut...

Nei, det høres ikke godt ut.

Men østfoldinger er noen rare dyr.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

det er da en helt vanlig kombinasjon?!:) Eller er jeg helt unormal? Jeg tar det på skivene til min unge også av og til.

Skrevet

no comment... :P

(Yuuuuuck!!!)

Skrevet

det er da en helt vanlig kombinasjon?!:) Eller er jeg helt unormal? Jeg tar det på skivene til min unge også av og til.

Veldig godt :o)

Gjest fatfree not
Skrevet

Det eneste jeg har majones oppå er servelat på brødskive sammen med tomat og evt. løk.

Ellers er majones noe jeg kun blander i salatdressinger

Skrevet

leverpostei og majones er jo to ting som hører sammen. sjefen min stussa på at jeg spiste det sammen, men jeg trodde det var vanlig

Skrevet

ææææsj...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...