Gjest togli Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 leverpostei og majones er jo to ting som hører sammen. sjefen min stussa på at jeg spiste det sammen, men jeg trodde det var vanlig Godt mulig det... Og jeg som trodde datra mi var sær ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 *Hehe* Det hadde ikke forbauset meg ett sekund om kjææresten hadde satt til livs brødskiver med nugatti og majones! Han er glad i nugatti og han elsker masjones på det meste, selv om jeg aldri har sett ham spise den kombinasjonen. Men han hevder at fiskepinner med majones er godt... Særlig, majones er ekkelt. 0 Siter
Gjest Gyda908 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 hmm...det hørtes ut som en meget vanskelig vitenskapelig problemstilling.. 0 Siter
Gjest Nosigns Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Eplemos med kanel? Leverpostei med majones, ketchup og sur agurk? Bolle med gulost og kaviar? Vaniljeis med paprikapotetgull? Lakris og salte peanøtter? Er for full til å huske fler! 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Fiskeboller med ketchup synes noen er sært, det gjør absolutt ikke jeg. NamNam! 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Fiskeboller med ketchup synes noen er sært, det gjør absolutt ikke jeg. NamNam! Ketchup går jo til det meste da! 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hehe, det samme mener visst datra mi. Nå spiser hun ikke lengre leverpostei, mens majones visstnok er skikkelig digg :-) Majones går på mye. Leverpostei, kaviar, agurk, tomat, knakkpølse, det meste av kjøttpålegg, kyllingrester, bacon med ketchup, andre middagsrester med ketchup. You name it! 0 Siter
Gjest Yammi Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Leverpostei og bringebær- eller jordbærsyltetøy. Seriøst godt. 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg pleide å gå på mcdonalds å kjøpe pommes frites og softis med sjokoladesaus. Så dyppet jeg pomfrien i isen. og spiste. Smaker nesten vafler med is. tro det eller ei... Men dette er lenge siden nå. Har ikke vært på mcdonalds på 6 år. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 *Hehe* Det hadde ikke forbauset meg ett sekund om kjææresten hadde satt til livs brødskiver med nugatti og majones! Han er glad i nugatti og han elsker masjones på det meste, selv om jeg aldri har sett ham spise den kombinasjonen. Men han hevder at fiskepinner med majones er godt... Særlig, majones er ekkelt. Fiskepinner og majones er sikkert spiselig, det. Fiskepinner og remulade er jo en vanlig kombinasjon, og det er ikke så stor forskjell på remulade og majones ) 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg pleide å gå på mcdonalds å kjøpe pommes frites og softis med sjokoladesaus. Så dyppet jeg pomfrien i isen. og spiste. Smaker nesten vafler med is. tro det eller ei... Men dette er lenge siden nå. Har ikke vært på mcdonalds på 6 år. Jeg spiser vaniljeis med paprikapotetgull! Blir vel litt av det samme det. 0 Siter
EllaJo Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg spiser alltid pannekaker med blåbærsylte og stekt bacon. Mmmm, kjempegodt. Ellers så er jeg ikke så glad i fiskeboller, men moser jeg fiskeboller, poteter og ketchup sammen, går det rett ned. Ellers så er det mange som spiser brunost/hvitost med jordbærsylte på. Makrell i tomat og majones fiskepudding og syltetøy 0 Siter
flisa Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Nei, det høres ikke godt ut. Men østfoldinger er noen rare dyr. Ja, vi spiser det - men vafler er ikke søtere enn pølsebrød....:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ja, vi spiser det - men vafler er ikke søtere enn pølsebrød....:-) Det har jeg aldri hørt om! Potetkaker rundt, ja. Men vafler? Merkelig..... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 smask Venter mail ang. gårsdagen (kvelden)..... 0 Siter
flisa Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Det har jeg aldri hørt om! Potetkaker rundt, ja. Men vafler? Merkelig..... PÅ Melløs Stadioen . . hjemmebanen til Moss Fotballklubb er det helt vanlig i alle fall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Sønnen min spiser leverpostei med salami på. Det frister ikke meg akkurat 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.