Gå til innhold

Nugatti og Majones!!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Sønnen min spiser leverpostei med salami på. Det frister ikke meg akkurat :(

Ikke meg heller, men så liker jeg hverken salami eller leverpostei da ;-)

Men jeg tror nok guttungen hadde spist det med glede om han hadde fått begge deler på skiva.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• lille fisk

4

• flisa

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ikke meg heller, men så liker jeg hverken salami eller leverpostei da ;-)

Men jeg tror nok guttungen hadde spist det med glede om han hadde fått begge deler på skiva.

Du kan jo prøve, og så fortelle resultatet her?

Det er litt moro at barn prøver ut smakene sine, uten å ta hensyn til voksnes grøssing.

Gjest Shira12
Skrevet

Du kan jo prøve, og så fortelle resultatet her?

Det er litt moro at barn prøver ut smakene sine, uten å ta hensyn til voksnes grøssing.

Får servere det til han og se hva han sier :o) Men han er ikke hjemme nå, er i syden med bestemora, og jeg savner han så!! Ekstra mye idag siden jeg pratet med han på tlf i går. Men han har det supert han!

Vi voksne har nok en del meninger om hva som er godt og ikke, selv om vi ikke har prøvd.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Får servere det til han og se hva han sier :o) Men han er ikke hjemme nå, er i syden med bestemora, og jeg savner han så!! Ekstra mye idag siden jeg pratet med han på tlf i går. Men han har det supert han!

Vi voksne har nok en del meninger om hva som er godt og ikke, selv om vi ikke har prøvd.

Han storkoser seg nok :-)

Det høres ut som om han har vært passe lenge borte, siden du savner han.

Når barna mine er hos besteforeldre, så synes jeg det er deilig de første dagen, deretter kommer lengselen etter dem sigende...

Skrevet

Jeg spiser alltid pannekaker med blåbærsylte og stekt bacon. Mmmm, kjempegodt.

Ellers så er jeg ikke så glad i fiskeboller, men moser jeg fiskeboller, poteter og ketchup sammen, går det rett ned.

Ellers så er det mange som spiser brunost/hvitost med jordbærsylte på.

Makrell i tomat og majones

fiskepudding og syltetøy

Hør, hør! Vi er mange som mener at det er den rette pannekakekombinasjonen. Flott, EllaJo.

Og til alle som rynker på nesa: Prøv det før du fordømmer det!

Skrevet

hmm...det hørtes ut som en meget vanskelig vitenskapelig problemstilling..

Er du ny her, eller har du dekknick?

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Venter mail ang. gårsdagen (kvelden).....:)

Jeg har ikke fått lest mailen før nå.. Svarer straks :D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Venter mail ang. gårsdagen (kvelden).....:)

Du har fått svar :)

Skrevet

Ketchup går jo til det meste da!

Jepp, på bløtkake også;o)

Skrevet

En kollega spiste knekkebrød med brunost, tomat og majones.

*pjuk*

Gjest Shira12
Skrevet

Han storkoser seg nok :-)

Det høres ut som om han har vært passe lenge borte, siden du savner han.

Når barna mine er hos besteforeldre, så synes jeg det er deilig de første dagen, deretter kommer lengselen etter dem sigende...

Samme her, er deilig og kunne slappe av og gjøre som man vil, men såkommer savnet... )

Gjest mye rart å spise :-)
Skrevet

Vi spiser mye leverpostei med rips på, mange som reagerer på den sammensetningen når de ser det :-), men det er nyyydelig.

Jeg regaerer på følgende sammensetning; brødskive med smør, banan og majones !

Ei jeg jobber med spiser, brødskive med smør, jordbærsyltetøy med agurk og gulost på !

Leste bare noen av svarene du har fått, hadde noen reagert på pannekake med blåbær og bacon ? Vel, det er den sammensetningen vi alltid har hatt (jeg er over 40), så den er helt normal for meg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Samme her, er deilig og kunne slappe av og gjøre som man vil, men såkommer savnet... )

"det er vel det som kalles å være foreldre det :o)"

:)

Det stemmer det!

Annonse

Skrevet

det er da en helt vanlig kombinasjon?!:) Eller er jeg helt unormal? Jeg tar det på skivene til min unge også av og til.

Det kan heller virke som det er jeg som er unormal her ser det ut til ;-)

Skrevet

Majones går på mye. Leverpostei, kaviar, agurk, tomat, knakkpølse, det meste av kjøttpålegg, kyllingrester, bacon med ketchup, andre middagsrester med ketchup.

You name it!

Noen av kombinasjonene er kjente for meg, men slett ikke alle.. Pølser og majones?!! wow...

Skrevet

Jeg syns ikke det ser godt ut når jeg ser folk spise vafler med nugatti på.

Skrevet

Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut...

Helt vanlig her også.

Skrevet

Vi spiser mye leverpostei med rips på, mange som reagerer på den sammensetningen når de ser det :-), men det er nyyydelig.

Jeg regaerer på følgende sammensetning; brødskive med smør, banan og majones !

Ei jeg jobber med spiser, brødskive med smør, jordbærsyltetøy med agurk og gulost på !

Leste bare noen av svarene du har fått, hadde noen reagert på pannekake med blåbær og bacon ? Vel, det er den sammensetningen vi alltid har hatt (jeg er over 40), så den er helt normal for meg.

Leverpostei med rips høres ikke så rart ut, når man tenker på at foie gras og feks solbær eller mango er en vanlig kombinasjon.

Skrevet

Eldstedatra mi spiste en periode masse leverpostei og majones _sammen_ på skiva. Jeg aner ikke om det er vanlig, men selv synes jeg det høres direkte vondt ut...

Det er helt vanlig, ja.

Selv er jeg veldig glad i dijonsennep på leverposteien.

Skrevet

PÅ Melløs Stadioen . . hjemmebanen til Moss Fotballklubb er det helt vanlig i alle fall.

Det sies at kombinasjonen oppsto på Bellevue på Jeløya i sin tid, da de som solgte pølser slapp opp for lomper og brukte vafler i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...